Bracelet Omega Planet Ocean

Hi, recent een mooie Planet Ocean gekocht… maar geen bracelet er bij. No biggie, kan je er altijd bij kopen dacht ik. Een gevonden op chrono24, wel wat aan de prijs, maar nog helemaal nieuw.

Thuis de band op maat gemaakt, vielen er me een paar dingen op; schroefjes zaten erg los en bij het op maat maken leken de links mij minder goed afgewerkt dan van Omega verwacht mag worden…
Heb de band ondertussen teruggestuurd en geld terug, dus dat is oke. Maar zit nu nog wel steeds zonder band.

En, toch wel nieuwsgierig of ik nu terecht achterdochtig was, of dat ik te kritisch ben geweest?

Fototjes van de site:

Foto’s van mijzelf: had van een andere band nog orginele links ter vergelijking (linker kant de orginele onderdelen); oordeel zelf…

Gewoon nieuw bestellen bij een Omega AD of Omega horlogemaker, zo ben je zeker.

1 like

Ja, ga ik nu ook doen waarschijnlijk. Maar ik dacht, ff koppie er af is ook wel lekker.

1 like

Interessant, wel hetzelfde bandnummer? Die link heeft een totaal andere vorm en geen facet afgeslepen randje voor de pin.

Jep, volgens mij het goede bandtype, maar hoe dan ook volgens mij niet se afwerking die bij echte moderne banden van omega verwacht mag worden. Dus ik dacht; fake. Oh ja, en in de vergelijking staan de links in spiegelbeeld tegen elkaar aan…

Goedenavond. Is de 21mm bracelet nog te koop? Waarom gaat ie weg? Tegenvallend draagcomfort? Geen idee hoe ik je kan berichten. Heb weinig ervaring op dit forum…

Mvg. Niels

1 like