Zie bijgaande foto’s van een 6119-6023, de bracelet is goed gebruikt en ik vroeg mij af of ik door de pinnen te vernieuwen - de staat van de bracelet dan weer in optima forma wordt?
Iemand een idee?
Waar zou ik deze pinnen kunnen bestellen en is dit zelf te doen?
Als je een foto van de beide zijkanten kunt maken, daar waar de pinnen ingaan en misschien ook van de binnenkant van de band kunnen we het iets beter inschatten.
Ben het niet 100% zeker maar dit is geen band die dmv pinnen samen gehouden is maar met een soort van plaatjes die in de links van de de band schuiven?
Dit lijkt mij sowieso geen band van de allerhoogste kwaliteit te zijn, geen idee als er veel aan te redden valt zelfs al vervang je die pins/plaatjes.
Denk ook dat als je de juiste onderdelen kan vinden en ze kosten niet teveel dat het wel he proberen waard is
Dank voor je reactie, het is volgens mij wel een originele brace en die schuifjes kunnen eruit, heb er net een uitgeduwd en weer terug.
Ik ben nog wel op zoek naar de pinnentjes, geen idee waar ik die kan kopen. Ik hoopte hier op dit forum of meer reacties.
En een aantal bestellen.
Indien ze die niet los hebben, een band bestellen die nog goede schuifjes heeft.
(Ben even de naam kwijt van die dingen. Mocht je die vinden, zijn de onderdeeltjes vast ook op ali te verkrijgen).
Zoiets. Die zijn vaak uitgesleten wat de rek veroorzaakt. Ze zijn zachter als de band (meestal).
Als het links zijn zonder uitneembare schuifjes, moet je de band gaan opvouwen. Krijg je vaak niet meer netjes.
Als dit het geval is, kun je het best opzoek naar een andere band.