Bracelet upgrade 020Z017488 voor Speedmaster 3570.50.00

Allen,

Ik draag mijn Speedmaster (te) weinig. Eén van de redenen is dat mijn pols gedurende de dag/week uit zet en weer krimpt. Dit betekent dat de bracelet vaak te strak of net te los zit.
Fratello heeft in een artikel aangegeven dat de nieuwste bracelet los te bestellen is. Mijn vraag, heeft iemand dit al gedaan en zo ja zie ik iets over het hoofd, bijvoorbeeld de end links die niet passen oid?

Veel dank :wink:

De nixon band is veel gekocht door eigenaren, die hun 1861 speedmaster hebben ge-upgrade, om met zekerheid te kunnen zeggen dat het zonder problemen past.

3 likes

Ik heb voor de 1861 de US1479 besteld met het idee om te testen of het past en daarna de Omega bracelet aan te schaffen. Dat laatste moet nog steeds. De US1479 bevalt prima.

1 like

Moest er iemand van zijn vorige bracelet af, laat het me weten! Speedmaster zoekt bracelet :wink:

4 likes

Ergens vind ik het zonde om een after market bracelet te gebruiken bij een Speedy :wink:

Thanks!

Ik heb hem ook op mijn 1861 speedy. Prima fit.

Ik heb nog wel de oudere sluiting zonder microverstel. Weet vd nieuwe dat je 2 standen hebt dus verwacht geen wonderen wbt verschil in grootte.

2 likes

Is het geen ‘glidelock’ principe?

Zeker glidelock, maar dan nog steeds maar zeer beperkt.

2 likes

Het gekke is dat ik dat gevoel wel zou hebben bij mijn Datejust. Never op een after market. Maar bij een Speedy vind ik het dan niet zo erg. :man_shrugging: En adjustments in overvloed. :wink:

2 likes

Same here, top-band! Supercomfortabel. En geen zorgen om desk-dive krassen, want hij is toch ‘maar’ aftermarket! :wink:

2 likes

Sowieso niet doen. Ook die Omega banden zijn gewoon om te dragen.

3 likes

Zoals @Bouwe zegt: een glidelockje :sweat_smile:

1 like

Ik zit even te kijken op YouTube maar het is echt minimaal inderdaad :frowning:

1 like

Dan kun je neter voor de band van het vorige model en een 3 traps microverstel sluiting gaan.

Wel een stuk minder mooi/lomper. Draagt ook groot.

1 like