Brainstormen: 1.500 eu of wat meer

Weer op zoek naar iets leuks om de verzameling aan te vullen.
Deze keer 1.500,- euro budget.
Geheel in lijn met de denkwijze op HF: Budget mag overschreven worden met maximaal 3,5 keer.

Max 40mm, lug to lug max 47mm.

Huidige collectie doet er niet zo heel veel toe, want die kan over een maand weer helemaal anders zijn.

O ja, en redelijk waardevast heeft de voorkeur, dus lichtgebruikt. Geld weggooien kan altijd nog.

20 likes
2 likes

Getwijfeld, wel eens gehad in het zwart. Maar wil dit model dan met het nieuwe logo bovenaan. I know, vloeken in de GS kerk :stuck_out_tongue:

1 like

De prijs is wel super voor eentje in uitstekende staat Ă©n met nieuwe batterij. :ok_hand:

:rofl:

Die SBGV207 in het blauwe gedeelte gezien?

1 like

SBGV245

40mm, lug to lug: 46.7.

Is wel ff zoeken en er moet een beetje bij, maar gelukkig geen 3.5x

5 likes

Prachtig ding, al is de 44-kast niet helemaal mijn ding. Verkoper lijkt wel betrouwbaar :wink:

1 like

Mijn maand oude SBGW231 mag wel weg voor 3450. Het stoort mij flink dat hij nog niet verkocht is. Normaal verkoop ik courantere Rolex dingen en ik heb geen geduld meer.

Groetjes!

12 likes

Ach vloeken
 het is gewoon wat leeg op de plaat allemaal
 Er staat een zwarte bij de forumdealer ten2two in het zwart (SBGX261).

2 likes

Ik zou 100% voor ‘‘wat meer’’ gaan en dan dit plaatje van @Fate_Amenable_To_Change overnemen. Ontzettend mooi, niet te groot en erg speciaal.

3 likes

‘Budget mag overschreven worden met maximaal 3,5 keer.’’ :smile:

Das makkelijk zoeken dan, 95% van alle horloges valt in deze groep


5 likes

Doe maar 'n horloge. Wat raad jij aan, @Pauwelix? :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Het verbaasd mij zelf dat de Tudor 1926 een beetje onder de radar blijkt te blijven in de “horloge wereld”. Weinig online reviews over te vinden maar volgens mij wel een mooie optie


6 likes

Mocht er nog wat rek zitten in de maximale afmetingen, deze Seamaster uit 2020 komt binnenkort in de verkoop, een net exemplaar met de kop er af :sunglasses:

8 likes

Hehe, 3.5x overschreden.

Ik ben erg content met mijn Omega Seamaster Aqua Terra 41mm. Is dat een optie?

Ik zou hem dan wel op staal kopen. Ik ga me krom betalen voor een stalen band ben ik bang (€680)

2 likes

Gaaf ding, wel te groot voor mijn pols. Heb de 41mm al in het blauw en die kan net op een mn strap of rubber.

1 like

Was een goede kanshebber, maar ben toch voor het rolex alternatief gegaan vorig jaar

1 like

Ben niet zo vd wavedail.

2 likes

Deze dus? :stuck_out_tongue: vers van de pers.

2 likes

Nu moet je wel :rofl:

2 likes