Brainstormen: 1.500 eu of wat meer

De generatie ervoor valt tweedehands wel te vinden voor het brainstormbudget. Wel quartz, maar als dat niet deert een goeie keus.

1 like

Exact dezelfde, maar dan met nieuwe logo. Precies wat je daarboven aangaf dus :stuck_out_tongue_winking_eye:

Wat is dat voor Squale? Ik ken die niet. Is dat NOS of zo? Prachtig ding!

Ik denk dat het komkommertijd is hier. Er wordt weinig verhandeld, en ik zie zelfs Alpinistjes en GS horloges lang staan. Twee, drie maanden geleden ging dat als een dolle. Ik denk dat mensen na de kerstbonus nu op vakantiegeld zitten te wachten, dus ik vermoed dat het in Mei/Juni harder door gaat lopen.

:slight_smile:

Ja, komkommertijd.

Ik wacht nog ff tot er een hondertje van die Seiko Alpinist SPB117 afgaat en dan pik ik 'm wel op :wink:

1 like

Als je nu eens echt iets bijzonders wilt hebben :grinning:
Jumping hour, erg tof en heel makelijk afleesbaar.

Ongedragen voor 44% van de listprijs.
73,33 % van je budget.
Houd je nog 3,5 X 26,66% X 1500 = 1200 over voor misschien nog iets erbij :grin:

1 like

Een Squale Sub-39. Een serie gemaakt ter gelegenheid van Squale’s 60ste verjaardag :slight_smile:
Heerlijk fijn horloge. Maar ik draag uiteindelijk vrijwel alleen maar m’n Damasko en/of G-Shock’s :grin:

Mocht je toch niet over het budget van 1500 willen gaan, is Nomos natuurlijk een prachtige (en vaak ondergewaardeerde) optie
image



2 likes

Goede tips, de club blijft een mooi ding

Deze iets voor je?
38mm chronomat

Tudor Black Bay 58!

1 like

Wat dacht je van deze? Een niet zo veel gezien merk op het forum, en een redelijk zeldzame uitgave van de Noramis (dit is er een van 200). Blijft met iets meer dan 1700 euro ook nog eens netjes binnen je budget.

2 likes

Heb ik al :slight_smile:

2 likes

:+1:

een prince past in ieders collectie succes met de zoektocht :+1:

2 likes