Welke horloges zou je pakken als er brand uitbreekt en je hebt net nog tijd om er een of twee te pakken nadat je je kinderen en vrouw gered.
Welke mag je echt niet missen.
voor mij deze: de rest liever niet maar als het moet alleen deze:

Welke horloges zou je pakken als er brand uitbreekt en je hebt net nog tijd om er een of twee te pakken nadat je je kinderen en vrouw gered.
Welke mag je echt niet missen.
voor mij deze: de rest liever niet maar als het moet alleen deze:

Mn speedy en het pontiac horloge dat ik van mn opa heb geerfd.
Met vr gr goedhart
Ik zou het vooral druk hebben met mijn gitaren het huis uit te slepen, maar als ik nog een paar seconden over had, zou ik gewoon mijn horlogekoffer grijpen, dan heb ik ze allemaal. 
En statistisch gezien is de kans het grootst dat mijn Seiko FFF al om mijn pols zit.

Ik red alles waar bloed doorheen stroomt en waar olie doorheen stroomt zal me een worst zijn, weet je wel hoe erg brand is?
Ik red alles waar bloed doorheen stroomt en waar
olie doorheen stroomt zal me een worst zijn, weet
je wel hoe erg brand is?
En zo is het.
Hehehe ja Bert K, ik zou mijn PRS ook eerst grijpen
Maar ik moet zeggen dat financieel gezien, ik beter mijn 3 Omega’s mee kan sjouwen dan die gitaarkoffer 
Als ik er maar eentje mee mocht nemen, dan mijn Omega Speedmaster Broad Arrow.
Ha! Je hebt http://theburninghouse.com/ gevonden, zie ik. Natuurlijk eerst ‘alles waar bloed doorheen stroomt’ (Mooie samenvatting!!). Laat ik me verder concentreren op horloges.
Ik weet welke ik meeneem, daar hoef ik geen tel over na te denken: een oude Seiko uit 1972, gekregen van mijn ouders voor mijn 15e verjaardag. Jarenlang mijn enige horloge en tegenwoordig draag ik 'm op mijn verjaardag.
Alle andere horloges zijn -min of meer- vervangbaar. Zelfs mijn Tornek Rayville MKII (waarvan er maar een paar zijn). Als die verloren zou gaan, krijg ik Bill Yao wel zo ver om een nieuwe voor me te maken.
Menno

wij hebben nooit brand … 
M’n Spring Drive, Orients en Citizens…