BrandonRiordan

@BrandonRiordan kan nu netjes banden wisselen. Veel plezier ermee. Snelle deal, goede communicatie en betaling.

1 like

Horloge verkocht aan @BrandonRiordan
Prettige communicatie en vlotte betaling. Kortom een prima koper.

1 like

Vandaag m’n Halios Delfin geruild met @BrandonRiordan. Het was een héél korte ontmoeting maar dat lag aan mijn planning. De communicatie was heel prettig, het wederzijdse vertrouwen ook.
Veel plezier ermee Brandon!

1 like

Paar horloge-prints verkocht aan @BrandonRiordan; prima communicatie en zeer snelle betaling. Top!

1 like

Goede verkoopervaring met @BrandonRiordan serieuze en betrouwbare liefhebber van horloges met kennis van zaken :sunglasses::+1:

1 like

Horlogebox verkocht aan @BrandonRiordan . Erg prettige en vlotte communicatie. Het geld was al overgemaakt voordat ik mijn rekeningnummer had gegeven😉
Aanrader dus!

2 likes

Vandaag een snelle ruildeal gedaan met @BrandonRiordan. Helaas niet veel tijd om over de hobby te roddelen, maar zeker een hele prettige kerel om zaken mee te doen… zeer zeker een aanrader. Tnx voor de deal Brandon. En, succes met klussen hè :muscle::wink:

1 like

@BrandonRiordan heeft een boek van mij gekocht. Prettige communicatie en vlotte betaling. Van harte aanbevolen!

1 like

Horloge verkocht aan Brandon: vlotte communicatie en geld werd zeer snel overgemaakt. Fijne deal!

1 like

Hier ook een dikke duim voor BrandonRiordan :+1:

Prettig contact, vlotte afwikkeling, ofwel een echte aanrader :slight_smile:

1 like

Mijn ervaring met Brandon is ook positief. Zeer correcte communicatie, heldere wensen en een eerlijk verhaal.
Het ging op een ruildeal en altijd was er sprake van respect en vertrouwen. Snelle verzending.
Top hoor.

1 like

Horloge verkocht aan @BrandonRiordan met grote tevredenheid! Vriendelijke communicatie, snelle betaling en overduidelijk een liefhebber! Top! :+1:

1 like

Longines verkocht aan @BrandonRiordan
Soepele communicatie, snelle betaling, en een fijne vent om zaken mee te doen. Aanrader.

Tot een volgende! :slight_smile:

1 like

@BrandonRiordan heeft een accessoire van mij overgenomen. Vlotte communicatie en dito betaling. Prima transactie wat mij betreft!

2 likes

Opnieuw een bijzonder goede ervaring met @BrandonRiordan! Dit maal heb ik hem een Connie verkocht. Zoals ik gewend ben van hem heb ik niets aan te merken op de onderhandeling en de communicatie. Gezellig wat gedronken en een aantal horloges door onze handen laten gaan. Super gezellig! Graag binnenkort nog eens! Uiteraard warm aanbevolen. :smile: :+1:

1 like

Ook hier weer een goede ervaring met Brandon @BrandonRiordan! Vlotte en zeer vriendelijke communicatie, no-nonsense, een top forumlid wat mij betreft :ok_hand:

Groet, Matthijs

1 like

Horloge verkocht aan @BrandonRiordan. Een ontzettend sympathieke kerel. Netjes ontvangen en gezellig gebabbeld over horloges, alcohol en muziek. De luxe gehad om zijn Cartier klokken te bekijken. Super tevreden! 10/10.

1 like