Brando's GMT Master terecht.

Voor wie qua horlogenieuws onder een steen heeft geleefd vandaag, de lang verloren gewaande GMT Master die Marlon Brando droeg in mijn favoriete film (Apocalypse Now) zal geveild worden:

Ik dig die bezelloze look wel, maar dat kan ook zijn omdat ik een BB 36 op het oog heb :upside_down_face:

Hier nog mensen die nog wat horlogebudget hebben en hun geluk gaan beproeven? :rofl:

7 likes

…the horror, the horror… :wink:

3 likes

Zoals ik lees, niet de originele band, noch de originele dial…

De band ok, maar de wijzerplaat is eigenlijk niet ok vind ik. Doet me een beetje hieraan denken.

Dat van die redial lees ik niet in het Hodinkee stuk. Hoe zit dat?

1 like

Dus een bij elkaar geraapt zooitje van Rolex onderdelen gedragen door een bekende acteur?

De horlogewereld lijkt af en toe wel op Shownieuws

3 likes

Dit is weer een typisch opgeklopt verhaal waar iemand hoopt rijk mee te worden.

2 likes

Hoezo dat :smile:

‘’ Luckily, after the sale of the Paul Newman Daytona in 2017, Fischer realized she had something truly special on her hands and she decided to bring it back out into the light. ‘’

3 likes

He, het is wel voor het goede doel hé :joy:

2 likes

Oké vooruit dan inderdaad.

1 like

Leuk hoor, die Rolex. (iedereen weet toch dat Martin Sheen met die Seiko de show stal in die geweldige film :wink:)

2 likes

Jaaa! Volgens mij was dat een horloge metafoor. De film gaat in essentie over een doorgedraaide man die natuurlijk een Rolex draagt. Hij is het spoor dermate bijster dat er een nuchtere Seikodrager op afgestuurd moet worden om het te fixen. :smile:

5 likes

:joy::joy::joy:

ik lach nog steeds :joy::joy::joy:

1 like

Nu snap ik ook pas waarom er geen bezel meer op zit.

2 likes

er een nuchtere Seikodrager op afgestuurd moet worden

Dit slaat wel een generatie over, bij de Sheen familienaam

2 likes

:joy::joy::joy:

Zie je, ook een Rolex topic kan leuk zijn, als je maar wilt.

1 like

Doordenkertje ? :slight_smile:

2 likes