Braun 4789

Dag allemaal!

We zijn een tijdje geleden verhuisd en hebben nu een kringloopwinkel in de buurt. Dus vandaag ging er er even binnen, en vond wel iets leuks. Een Braun 4789, die wel een nieuwe batterij nodig heeft. Ik heb even zitten opzoeken, en het zou gaan om een model van in de jaren 90. Ik vind het design zeker nog steeds mooi. Voor €3, was het het zeker waard!

18 likes

Is bijna gratis dus, als jij hem mooi vindt is het goed, ben benieuwd of je nog een batterij kunt krijgen, niet dat het speciaal is of zo…

1 like

Mooie vondst :v::v::v:

1 like

Leuk horloge.

1 like

Dat is een leuke vondst :ok_hand:

1 like

Leuke vondst!

1 like

Zeker waard. Dat is een goede aanwinst, een koopje… Goede staat ook.
AW10 zo te zien ontworpen door Dietrich Lubs.
Zou een Ronda in moeten zitten:
RONDA 763 — SWISS MADE Quartz — 6¾ x 8‴ = 15.3 x 17.8 x H 2.5mm — 4 Jewels — Button Cell 364
Nu dat zwarte bandje eraf en een kleurtje erop voor de zomer
image

2 likes

Mijn beste,

Goed gedaan!!
Leuk horloge!!
Geniet er van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Dankjewel! Heb hem net open gedaan, er zit een ETA 562.001 in.

1 like

kringloopwinkels, soms vind je daar wel eens wat,
draag hem met plezier

1 like

Tijdje geleden verkocht de Aldi ze ook met een soort van Milanese band als ik me goed herinner.

Mooi merk Braun, hadden in de jaren ‘80/‘90 ook heel mooie audio apparatuur en speakers!
Das war einmal…:roll_eyes:

1 like

Heb ik ook ooit omgehad, heel lang geleden. Veel plezier ermee. :ok_hand:

1 like

Daar schijnt een 362 in te moeten.

https://www.startimesupply.com/merchant2/merchant.mvc?Session_ID=2e018c43b9ab6cded8cc9b306879a2b0&Screen=PROD&Product_Code=ETA562001&Category_Code=09-Movements

1 like

Klopt! Die heb ik al gehaald. Ik moet wel even mijn schroevendraaiers terugvinden, want er zit een beugeltje over de batterij.

1 like

Leuk, de batterij gaat waarschijnlijk even veel kosten of iets minder, heb je voor 5 euro vintage quartz :joy:

1 like

Batterij was €8,45. Had beter wat verder gezocht dan de eerste die ik vond, maar voor €11,45 vind ik het alsnog een mooie deal! :smiley:

2 likes

Heb de batterij vervangen, hij liep voor een paar minuten, maar is nu weer gestopt.

1 like

Leuke aanwinst!

1 like