Breakie

Vandaag het horloge van @breakie ontvangen. Supermooie staat en plezierig deal gehad👍

2 likes

Van Mark @breakie een G.Gerlach retro lcd horloge overgenomen.
Prima communicatie, snelle verzending en goed verpakt.
Horloge in prachtstaat, ben blij met de verzorging.
Top, Mark!

1 like

Certina van Mark @breakie overgenomen, vlotte communicatie en horloge precies zoals omschreven, en goed verpakt!
Aanrader!

1 like

Vlotte en mooie deal voor beide partijen.
Super goed verpakt en het horloge ziet er beter uit dan op de foto’s

ik ben een blij man.

Zeker de juiste man voor een volgende deal.

1 like

Ruildeal gedaan met @breakie. Komt zijn afspraken na en het pakketje was zeer professioneel en bombproof ingepakt. Zeker een aanrader. :+1:t3:

1 like

Horloge verkocht aan @breakie (Marc) vlotte communicatie en snelle deal!! Gewoon zoals het hoort!!! Bedankt Marc!

1 like

Omega Speedmaster verkocht aan @breakie. Goede communicatie en snelle deal! Top!

1 like

Afgelopen week een mooie Tag Heuer van Mark @breakie over mogen nemen.

Dit was een prima ervaring, zoals we het graag zien op het forum: goed omschreven horloge, prettig vriendelijk contact, top verpakt en snel verzonden! Voor herhaling vatbaar dus! :ok_hand:

Mark, dank voor de prettige deal en graag tot een volgende keer weer! :slightly_smiling_face:

1 like

Recent een Speedmaster van Mark aka @breakie overgenomen. En kan aangeven dat dat zeer naar tevredenheid is gebeurd!

Vanwege corona was ‘live’ afspreken voor overdracht wat lastig maar gezien een aantal recente slechte ervaringen met versturen van horloges per post van andere leden hier uiteindelijk toch maar gedaan. En Mark was daar heel flexibel en meewerkend in waarbij de overdracht uiteindelijk dus prima is verlopen.

Daarnaast was communicatie en verdere afhandeling ook heel prettig. Een horloge bij Mark aan- of verkopen is een absolute aanrader! :+1:

1 like

Erg vlotte, snelle en prima deal gedaan met Breakie (Mark). Aan huis geleverd, gezellige Corona proof babbel en horloge (tudor chrono heritage) in perfecte staat in ontvangst kunnen nemen! Aanrader, en voor herhaling vatbaar!

1 like

Vandaag afgesproken met Mark @breakie om een horloge van hem over te nemen. Alles was in de staat zoals besproken, en dus een vlekkeloze deal gedaan waar ik erg blij mee ben😊 Daarna nog een tijdje gezellig gesproken over onze hobby, tot de volgende Mark!

1 like

Na een tijdje er over na te gedacht te hebben toch besloten mijn Grand Seiko te verkopen.
Snel en goed contact gehad met Mark en al gauw, enorm classy op de parkeerplaats van een regenachtige McDonalds in Turnhout, het horloge af kunnen leveren.
Top deal, top contact. Al met al een aanrader! Veel plezier met de toffe GS, Mark!

1 like

Deze week een mooie SPB143 kunnen overnemen van @breakie… Fijne communicatie en goede deal gesloten. Mooi verpakt verstuurd en helemaal tevreden.

Dank Mark!

1 like

Zonet een horloge verkocht aan @breakie, communicatie en betaling liep zeer vlot.
Fijne babbel gehad over horloges bij ophaling.
Zeker een aanrader! :+1:

1 like

Een NTH overgenomen van Mark. Supersnelle deal en daarna goede afhandeling met de verzending. Dat DPD er op z’n gemakje over deed kan Mark niets aan doen.
Mark is een topper en aanrader!

1 like

Horlogeruil gedaan met Breakie. Snel en goed! Prima zaken doen!

1 like

Voor de 2e keer een fijne en vlotte deal met Mark! Horloge opnieuw in top staat, erg gezellige babbel en een aantal mooie stukken kunnen bewonderen.

Begint me stilaan te dagen dat ik nog lang niet klaar ben met de hobby, en de volgende stap maar eens wat “upwards consolidaten” moet worden.

Die JLC blijft zo :heart_eyes:

1 like