Breaking news inbraak bij Juwelier Burger doorbraak in het onderzoek

Yep, maar dat van die pakkans vind ik te makkelijk.

Als het risico groot is zul je ze niet zo snel zien, deze lui gaan graag voor laaghangend fruit.
Maar ik heb wel het vermoeden dat dit soort roven goed zijn georganiseerd en lastig zijn op te lossen. Met de open grenzen kan het ook binnen no-time buiten de grenzen verdwijnen.

Denk en vind toch dat deze meneer iets te onvoorzichtig is geweest. Je zet toch opk altijd je fiets op slot?

1 like

Ah zo, ik ben ook niet goed ingelicht door het voorval niet inhoudelijk te kennen. Maar kansen creëren voor het dievengilde is ronduit dom.

Uiteindelijk zou een ieder van een ander zijn spullen af moeten blijven. Maar je weet ook wat je hebt en waar je mee te maken kunt krijgen dus moet je alert blijven.

Kees Kloost

Natuurlijk. Anders lukt dat niet binnen zo een korte tijd!:watch:

Mooi dat er vooruitgang in de zaak zit!

Alwéér ellende bij de Rikketik ???

Heb je daar een krantenartikel van? Niks over gehoord. Wat ellendig. Volgende keer dat ik naar de Rikketik ga Seiko 5 om de pols

1 like

Grand Seiko en Godzilla Seiko kunnen ook altijd nog steeds, hoor… :persevere: :wink:

Dit gebeurd sochtends met opbouwen , koffer met 40 k aan rolexen weg

1 like

Daar zullen de bandieten geen oog voor hebben inderdaad. Voor hun is het Rolex wat de klok slaat.

Holy fuck wat een drama. Hopelijk is de gedupeerde goed verzekerd maar dan nog is het heel zuur

Wel te hopen maar je hoorde er iedereen over en op de hoede

Drukt wel de sfeer inderdaad. Jammer. We all live in f-up times…

Inderdaad een rare wereld

Een koffertje met Rolexen verzekeren om er buiten de deur mee op stap te gaan zonder verdere beveiliging? Dat wordt een hele dure verzekering denk ik.

1 like

Dat denk ik inderdaad ook :frowning:

Beter dan dat je de hele voorraad kwijt bent

Je moet gewoon slim zijn en de koffer gebruiken als lokkoffer…

c4430e3a5ce8a4fc23d73cef39459678

5 likes