Breaking news inbraak bij Juwelier Burger doorbraak in het onderzoek

Denk dat bijna niemand daar nog op gerekend had!

Proficiat voor de speurders!!

18 likes

Verschillende invallen? Ik ben benieuwd wie van de forumleden voorlopig niet meer online komen… :male_detective:

21 likes

toch weer die Kasper? :joy:

3 likes

Klokkenkaper Kasper. :smile:

1 like

Nu nog dat tuig dat op de Rikketik een berg Rolexen heeft gejat in de boeien slaan en de vlag kan uit!

6 likes

afgelopen weekend of was dat al eerder?

Echt gaaf nieuws

1 like

Goed werk van de Politie. Zo zie je maar dat je altijd aangifte moet doen. Je weet tenslotte nooit welk puzzelstukjes van de puzzel jij bent.

2 likes

In Geleen nog wel :frowning: Doorgeladen wapens bij mij om de hoek?

Goed speurwerk!

6 likes

Geleen, Napoli aan de Geleenbeek :joy::+1:

3 likes

Briljant :joy: groet uit Weustenrade :joy::joy:

2 likes

Je kunt wel verdachten hebben die je strafrechtelijk kunt vervolgen, maar daarmee heb je je horloges nog niet terug. Denk niet dat ongeveer 10 maanden na de diefstal nog veel horloges in het bezit van de dieven zijn. Die worden gestolen om zo snel mogelijk te verhandelen, al dan niet in het legale of illegale circuit. Helaas… Hoop voor de juwelier (of de verzekeringsmaatschappij) dat ik geen gelijk heb en dat nog veel horloges terug zijn gevonden.

3 likes

Doorgeladen wapens en drugs erbij… dat soort mensen geeft helemaal nergens om. Dan kun je wel wat terug vinden, maar in wat voor staat?

@HorlogeOpa, ik had nog nooit maar dan ook echt nog nooit van Weustenrade gehoord. En zo dichtbij :slight_smile:

1 like

Het Wassenaar van Heerlen zeg maar :joy::joy::+1::wink:

3 likes

Dat is toch Kerkrade… oh nee wacht.

1 like

:laughing::laughing::laughing::laughing::joy: mag hopen dat je stiekem niet mij bedoeld.:see_no_evil:

1 like

Zo zie je maar. Crimineel platteland. Ben blij dat ik op de Oostenlijke Eilanden in Amsterdam woon.
Doorgeladen pistool, hier zijn ze altijd leeg.

6 likes

:joy::joy::+1:

2 likes

Afgelopen weekend.

Ik dacht ook de vorige editie nog een overval op Ă©Ă©n van de verkopers op de parkeerplaats.
Dat zal ook niet minder worden vrees ik, te makkelijk en blijkbaar weinig pakkans.

Maar schofterig hoe ze iemand van zijn nering beroven.