+++++ BREAKING NEWS +++++ Precista inkoopactie

whoehahahaaaaa!

:slight_smile:

1 like

En ik maar hopen dat ik binnenkort er eentje nog goedkoper te pakken zou kunnen krijgen in het blauwe gedeelte. :frowning::sunglasses::tumbler_glass:

3 likes

Dat vond ik nog wel oké. Maar waarom moesten we ondertekenen met ons eigen bloed?

8 likes

Eerlijk gezegd dacht ik dat het breaking news betekende dat er al 1 van deze batch op het blauwe gedeelte kwam te staan :joy::yum:

2 likes
  1. er is maar één batch
  2. diegene die hem binnen een half jaar flippert (inclusief mezelf) krijgt 50 zweepslagen
  3. zie 1&2
2 likes

Denk je echt dat slechts 50 zweepslagen voldoende ontradend zijn voor de die hard flipperaars?

2 likes

Hmmm… dit zou voor sommige juist een reden voor flipperen kunnen zijn.

11 likes

Voor @Rolopalooza misschien maar die doet niet mee :roll_eyes:

2 likes

Als ik dat van die zweepslagen van te voren geweten had…

9 likes

Kijk eens mensen…
Ze komen vandaag jullie kant op :+1::+1:

31 likes

Geweldig Jeroen! Ik kijk ernaar uit.

Kopers: de horloges zijn zonder outer boxes geleverd en nu moet die arme jongen bij de Bruna of zo tientallen doosjes kopen :smile: Bovendien is hij er de hele woensdag mee bezig denk ik.

Jeroen: ik heb totaal geen medelijden met je HAHAHA

Volgens mij heb jij nog nooit zo veel horloges in 1 dag geflipperd?

7 likes

En met mijn knallende RIOS :sunglasses::sunglasses:

27 likes

FANTASTISCHE bandkeuze. Erg bijzonder!

1 like

Getwijfeld, getwijfeld en nu serieuze spijt.
Geweldige actie en prachtig horloge.
Geniet er van.

6 likes

Is die caseback nu al beschadigd?
Mooie band inderdaad!

Edit: zal wel spiegeling van de folie zijn.

1 like

100% zeker

Krijg bijna spijt van het niet meedoen met dit soort pics…

2 likes

Ja wat dacht je zelf :sunglasses::sunglasses:

2 likes

Ja die folie zag ik eerst niet zitten op de foto, klein schermpje op een telefoon he :joy:
Het leek mij ook al vreemd, maar ik dacht misschien is het horloge van jezelf en al eerder aangeschaft :+1:

Gelukkig niks aan de hand dus :grinning:

2 likes

Over krassen gesproken: ik las eens een post van Robert-Jan Broer van Fratello Watches. Hij is helemaal into de Omega Speedmaster zoals je wellicht weet en hij heeft de case van zijn Speedy aan een ruimtesonde in Cape Canaveral expres beschadigd. Zo van “deze kras komt van de ruimtesonde”. Best gaaf idee eigenlijk, maar of ik het zo snel zou doen…