+++++ BREAKING NEWS +++++ Precista inkoopactie

Ik ga er van uit dat alle 38 horloges morgen bij mij thuis worden afgeleverd en doe mijn uiterste best om ze ook gelijk morgen (aangetekend & verzekerd) te versturen. Lukt dat niet omdat UPS pas vlak voor 17.00 komt of zo, dan wordt het woensdag.

Reken er dus op dat de Precista nog voor het weekeinde in huis is :+1::+1:

Onze Zuiderburen en Zweedse vrienden moeten misschien een dagje langer wachten (maar dat ligt dan aan de post, ik verstuur alles in 1 keer).

38 likes

Kijk. Zo heurt dat. Doorpakken is wat Eddie ook wel begrijpt!!

4 likes

allright

15 likes

130

Hebben @Motormuis en ondergetekende toch maar mooi een vakantiehuis verdiend met deze actie :+1::+1:

10 likes

Nou nou, klein…

5 likes

lolbama

10 likes

Hele strakke actie heren​:sunglasses::sunglasses:

2 likes

Nice job :ok_hand:

2 likes

:ok_hand:t2:Chapeau :ok_hand:t2:

2 likes

morgen is het al woensdag…

Succes in ieder geval ! :muscle:

2 likes

Haha ja inderdaad. Ach voor het weekend moet wel lukken.

Oh ja. Even de wijn wegzetten hoor :sunglasses:

1 like

Top geregeld.:+1:

1 like

Cheers😎

1 like

Ik wil hier geen EMG topic van maken, maar ik doe het toch… Hier kunnen die tsjienezen toch wat van leren… Hoelang duurde dit nou? 2 a 3 weken??

2 likes

12 dagen inclusief verzending om precies te zijn :sunglasses:

5 likes

grapjas! :wink:

De “kwaliteiten” van PostNord kennende sinds de faliekant afgelopen overname van de Deense post schat ik dat mijn exemplaar wel een weekje onderweg zal zijn.

1 like

oh, ik lig al klaar voor het blauwe gedeelte! :slight_smile: :slight_smile:

3 likes

Lees nu pas van deze actie, leuk initiatief @jeroenderee & @Motormuis en een leuke (vakantie)klok :+1:t2:. Veel plezier ermee iedereen!

2 likes

Iedere deelnemer heeft een verklaring moeten ondertekenen waarin hij/zij toezegt minimaal 6 maanden geen afstand van de Precista te doen. Dat was voor mij bijna reden niet in te stappen :joy::joy:

10 likes