+++++ BREAKING NEWS +++++ Precista inkoopactie

Wij hebben onszelf ook verbaasd hoor! We appen net nog naar elkaar dat we dit best strak en snel gefixed hebben. En ervan hebben genoten. Eddie heeft ook zeker meegeholpen aan dit proces door een leuke korting te geven, snel in te pakken en snel te verzenden met UPS (1 dag van NL naar UK!)

Nu maar hopen dat iedereen de Precista’s zo spoedig mogelijk om de pols heeft. Wij zijn erg benieuwd naar de wristshots in de afdeling “NA”.

Groeten en bedankt voor het meedoen.

Jeroen en Hans

7 likes

Alle 27 doosjes zijn verstuurd en gaan vandaag met de post mee! Er zijn net op de valreep nog 2 “opstuurders” bijgekomen, die doe ik morgen. Een aantal mensen zit nu in het buitenland (inclusief Rico begreep ik zojuist), eentje komt hem bij @Motormuis halen en ikzelf heb er 4 à 5 die naar mij komen en dan zijn we rond. Oh ja, ook breng ik er nog 1 weg samen met diens NA (maar dat lezen jullie vanzelf wel denk ik)…

Iedereen veel plezier ermee en ik zie heel graag de NA’s + natuurlijk het eventueel andere bandje verschijnen :+1::+1::+1::+1:

Namens PostNL enorm bedankt allemaal.

13 likes

Strakke actie inderdaad! Ondanks dat ik niet mee heb gedaan toch een beetje meegenoten. Kan niet wachten op de wristshots ook😜

2 likes

Ik vind dat bandje helemaal niets, het doet zelfs afbreuk aan het mooie horloge.
Dat kan natuurlijk echt veel beter Jeroen!

2 likes

I know. Maar eens rustig winkelen vanavond :sunglasses::sunglasses:
Deze NATO is standaard meegeleverd overigens. Gewoon leuk voor erbij dus. Of bedoel je de RIOS…want die bedoel ik eigenlijk ook.

2 likes

Ik zal vanavond wel mijn Borealis isofrane meenemen. Denk dat die er perfect bij zal passen. Ze zijn soepel en qua prijs erg aantrekkelijk.

2 likes

Dat vind ik nou een leuk gebaar van je. Erg gewaardeerd, alvast bedankt voor de band :sunglasses:

8 likes

:roll_eyes:

2 likes

Owwww…dacht even “die doet mij de Borealis gewoon kado” :joy::joy::joy:

(nee geintje man)

2 likes

Ik bedoel die RIOS.
Die NATO is gewoon safe maar saai.

3 likes

Deze strap is meer iets voor Gordon :joy::joy:

2 likes

Hahahah correct.

1 like

Op de juiste kleding kan hij best vind ik.

3 likes

Ja, dan kan alles!

2 likes

Ik vertrouw dat pak niet. Daar kan net zo goed een ventieltje ergens zitten. :joy:

Strak georganiseerde actie! Toch nog een soort van hfle2018. :stuck_out_tongue:

3 likes

Dat was aanvankelijk de insteek, totdat het zomaar spontaan een inkoopactie werd.

ik wel.

Van mij mogen er meer "spontane inkoopacties " worden georganiseerd,
ben ik nogal vatbaar voor :innocent:

p.s dat geneuzel over een officieel H.F. uurwerkje kost echt te veel tijd …

4 likes

Who knows. Misschien binnenkort wel wéér eentje… :wink:

2 likes

That’s me…:blush:

2 likes

Dinsdagavond laat (na 19:00) ben ik weer “tuus” in Enter. Via PB hebben we wel even contact!