Met oprechte pijn in mijn hart zet ik dit horloge te koop. Het horloge is werkelijk prachtig. Lange tijd was het mijn grail en het heeft in werkelijkheid alle verwachtingen voldaan. Helaas past een gouden dress-watch niet echt bij mijn dagelijkse leven. Ik ga voor een Rolex 16200 om echt dagelijks altijd en overal te kunnen dragen. Ik zou natuurlijk de Datejust er naast kunnen kopen, maar ik merk dat ik het toch onprettig vind om zorg te dragen voor een dure horlogecollectie. Zo heb ik bijvoorbeeld ook mijn externe kluis opgezegd omdat die alleen op de meest onmogelijke tijden open is. Enfin. Weer even over het horloge zelf. De Breguet is gekocht in Hamburg bij Marks-Uhren. De laatste service is niet bekend. Het horloge heeft wat gebruikelijke gebruikers krasjes maar niks bijzonders. De prijs staat vast. Mocht je meer info willen, stuur me even een bericht.
Merk en model: Breguet 5907BA dus de geel-gouden variant van deze referentie.
Diameter: 34mm
Leeftijd: 2006
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 07-01-2024
Factuur en/of certificaat: Watch only, heb er nog wel een factuurtje bij van Marks Uhren uit Hamburg.
Originele doos en/of eventuele accessoires: watch only
Verzendkosten of afgehaald: afhalen in het mooie Groningen of verzenden kosten/risico koper
Conditie (krassen, werking etc): zeer mooie conditie, aantal kleine krasjes maar niks bijzonders.
Soort uurwerk en kaliber: caliber 511DR, het nieuwere uurwerk in deze referentie dus.
Vraagprijs: €7000,- vraagprijs is exact wat ik er voor betaald heb en staat compleet vast. Dit is een hele mooie deal voor dit horloge. Alleen inruil van een Rolex 126200 op oyster of een oyster perpetual in 36mm 126000 is bespreekbaar.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.