Aangeklikt… maar ik trek die kerel van Revolution echt niet ![]()
Snap ik ergens wel ![]()
Wat mij het meest stoort is dat dit soort influencers, journalisten of hoe je ze ook wil noemen nooit maar dan ook nooit iets negatief of kritisch durft zeggen.
De reden is evident, ze zouden hun bevoorrechte positie wel eens kunnen kwijtspelen als ze niet alles de hemel in prijzen
Los daarvan is het een correcte geschiedkundige weergave van feiten en heeft ‘Wei’ ook best wat positief gedaan voor de horloge wereld.
Je hebt het zeer netjes verwoord! Ik sluit me hier helemaal bij aan ![]()
Waar moet ik ongeveer aan denken wat betreft de onderhoudskosten?
Dat zal nog wel iets duurder zijn vrees ik ![]()
Ik ken niet direct hun servicekosten maar zal wel in lijn zijn met gelijkaardige merken als Patek of Vacheron.
Goed voor elkaar ![]()
![]()
![]()
Van harte ![]()
![]()
![]()
Prachtig horloge!!!
Poah, prachtig ![]()
Waanzinnig mooi
Gefeliciteerd ![]()
Proficiat ![]()
Top horloge
Proficiat !!
You’re on a roll, prachtige na weer!
Gisteren een boeiende 4 uur kunnen praten met Gregory Kissling, CEO Breguet.
Lekkere lunch en top gesprek.
Altijd leuk met zo iemand te kunnen praten over allerlei zaken maar uiteraard vooral horloges. Het was al snel duidelijk dat hij een zeer goede kennis en passie heeft en dat hij ook open stind om over andere merken te praten. Ik had nog al lunches of diners met CEO’s van top manufactures ( o.a. 2 of 3 keer met Thierry Stern van Patek ( tijdens een 2 daags bezoek aan Patek )
Maar meestal willen deze personen enkel hun eigen merk promoten… was anders bij mr Kissling
Hier enkele foto’s van sommige modellen, helaas I door en met een iPhone dus bedenkelijke kwaliteit
Mr Kissling en ik
Bedankt voor het delen ![]()
Prachtige foto’s!!!
Maar hoe krijg je dat voor elkaar om de CEO’s van verschillende merken in gesprek te komen… ![]()
![]()
Je hebt het goed voor elkaar ![]()
Er al vlot 30 jaar mee bezig zijn. In die periode bouw je wel wat relaties op.
Als je in 1995-2000 naar een dealer ging op pakweg 20 jarige leeftijd dan namen ze je wel serieus. Vandaag ben je nr 243 op de lijst van de stalen Daytona of nautilus.
In die vele jaren ook veel horloge vrienden gemaakt en sommige daarvan hebben echt mega budgetten ( zelf klaag ik niet maar ik ken mensen met verzamelingen die je niet voor mogelijk houdt) ook dat opent deuren.
En waarschijnlijk is het belachelijkste nog de kennis die je opbouwde in die 3 decennia.
Dealers appreciëren het wel als ze tijdens een gesprek na 15 min doorhebben dat jijzelf er eigenlijk veel meer van kent dan 99% van de AD zelf ![]()
Begin wat over andere merken of andere independents die je bezocht en ze zullen je meer appreciëren en je ook veel meer gunnen.
Dat laatste uit zich dan in invitaties of het makkelijker krijgen van horloges die zo goed als niet te krijgen zijn.
Respect ![]()
Dat doe je goed!!! Dan ben je oprecht een horlogeliefhebber ![]()