Breguet only

Dag Iedereen,

Behoudens vergissing bestaat er nog geen topic voor dit prachtige merk.

Ik steek graag van wal met mijn Breguet Type XXI, retour en vol.

Laat jullie klokjes zien :slight_smile:

46 likes

Waarschijnlijk ben je een van de zeer weinigen hier op het forum.

Maar: mooi horloge.

1 like

Prachtig merk.
En ze hangen hier op hf inderdaad niet met trossen aan de bomen, zoals Rolexen en Grand Seiko’s…

Dus geniet van deze exclusievere schoonheid, en je kunt alvast de “Exclusive Membership” kaarten voor dit topic beginnen aan te maken.

Begin al met 5…

3 likes

Je kan alvast je kaartje reserveren :rofl:

Ik vind dit wel leuk. Wellicht kan ik mij binnenkort ook meer gaan mengen in dit topic :eyes:

Altijd welkom :slight_smile:

Grappig dat er zo weinig breguet activiteit is. Ik vind het toch wel een erg mooi merk

1 like

afbeelding

Ik wil lid worden vd club!

9 likes

Met een knaller! Welkom in de club :champagne:

P.s. jammer dat je het serienummer op de wijzerplaat moet verbergen :slight_smile:

Is gelukkig niet het mooiste element vh horloge :smile:

Toch wel een indrukwekkende sluiting en caseback😍

7 likes

Een leuke video over Breguet (helaas claimen ze wel ‘‘the place where future billionaires come to get inspired’’ te zijn, verder wel leuk).

2 likes

Bevalt deze nog steeds.

Jawel :slight_smile: heeft een service gekregen, maar moet wel nog even terug.

Ook een nieuwe bezel gekocht want deze heeft een minuscuul deukje zodat deze weer in topstaat is :slight_smile:

Nu sparen voor de volgende aanwinst…

1 like

Ik ben net achter een leuk weetje gekomen. De naam Breguet prijkt op de Eiffeltoren. De volgende keer ga ik nog iets beter kijken :eyes:

Hoppa

14 likes

mooi horloge, mooie band, maar toch vond ik persoonlijk rubber beter passen :slightly_smiling_face:

1 like

Zelfde idee hier… roept om rubber :wink:

Weliswaar schitterende klok :slight_smile:

Grappig, ik vond juist de rubberen band niet “breguet-waardig”. Maar kan gelukkig nog af en toe wisselen

8 likes

Erg cool!

1 like