Breguet only

Je kan er vanalles mee doen en hij blijft prachtig :ok_hand: dat is het voordeel

1 like

Pfff… wat een dial, wat een kast en 100% mooier op leer dan op rubber.
Zoveel klasse draag je niet rubber.

1 like

Nu je het zo ziet vraagt de gouden idd om leder.

De stalen variant vind ik mooier op rubber…

Welkom in de club :slight_smile:

1 like

Ik zal nog maar eens een fototje plaatsen om het een beetje levendig te houden.

17 likes

New strap day

10 likes

Deze is zoooooooooo mooi… :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Dank je! Ik heb nog een volledig nieuwe bezel op de kop kunnen tikken dus hij kan gedragen worden zonder zorgen :heart_eyes:

Ik vind dit on ge lo fe lijk mooi!
Zo stijlvol en gedistingeerd.

1 like

Dank, er is wel duidelijk verschil als je een breitling of omega vast hebt. Je merkt echt wel dat dit een paar stapjes hoger is en toch zo onbekend bij het brede publiek… zo zonde, nuja voor mij een extra pluspunt.

Héél gaaf, toch even nieuwsgierig hoor: waar zit hem dat verschil precies in? Ik zit zelf ook naar dit horloge te kijken, vandaar mijn misschien beetje gekke vraag.

Wijzerplaat, afwerking, overall beleving. Vollederen horlogedoos met echt hout…

1 like

Wel vergeten: als je een zoekt let op met service kosten. De mijne was 5j oud en had wat problemen en heeft een full service gekregen bij een meester horloge maker. Hij had net twee breguets binnen. Nu heb ik twee nieuwe banden, nieuwe bezel en full service gehad.

Had ook een factuur van dezelfde van Breguet ter handen van een full service. Dit kwam ergens op een 3600 EUR.

1 like

Hartelijk dank voor deze twee nuttige antwoorden.

Die 3600 was wel een service bij Breguet zelve.

1 like

Breguet is zeer prijzig met service. Altijd iets om rekening mee te houden als je een gebruikte koopt :wink:

1 like

6 likes

heel mooi en beschaafd horloge.

1 like

mooi ! veel klassieker wordt het niet.

8 likes

4 likes