Super !
Je moet uiteraard openstaan voor meer klassiek ogende horloges maar als dit in je smaak valt…. Go for it
Vaak email wijzerplaten en anders wel hand guilloché, kast en mouvementen afgewerkt op zeer hoog niveau (niet zoals sommige independents) maar zeker evenwaardig en naar mijn gevoel zelfs beter dan vergelijkbare patek en vacheron
Die rattrapante heeft echt wel een subliem mouvement ![]()
Super macro
Maar die 3 vijfjes….
Oppervlak: black polished
Zijkant van de kop : black polished
Gleufje van de schroef : bevelled ( afgeschuind?? Klinkt zo onnozel in het Nederlands)
Best veel handwerk voor 1 onnozele vijs ![]()
Iets meer uitzoomen en het word er niet minder op. Volledig dat split second mechanisme black polished, perlage, anglage, sharp interior angles ….
![]()
Mooi overzicht van Breguet zijn carrière
als je ergens 1.18 uur tijd hebt …
Aangeklikt… maar ik trek die kerel van Revolution echt niet ![]()
Snap ik ergens wel ![]()
Wat mij het meest stoort is dat dit soort influencers, journalisten of hoe je ze ook wil noemen nooit maar dan ook nooit iets negatief of kritisch durft zeggen.
De reden is evident, ze zouden hun bevoorrechte positie wel eens kunnen kwijtspelen als ze niet alles de hemel in prijzen
Los daarvan is het een correcte geschiedkundige weergave van feiten en heeft ‘Wei’ ook best wat positief gedaan voor de horloge wereld.
Je hebt het zeer netjes verwoord! Ik sluit me hier helemaal bij aan ![]()
Waar moet ik ongeveer aan denken wat betreft de onderhoudskosten?
Dat zal nog wel iets duurder zijn vrees ik ![]()
Ik ken niet direct hun servicekosten maar zal wel in lijn zijn met gelijkaardige merken als Patek of Vacheron.
Goed voor elkaar ![]()
![]()
![]()