Hallo,
Ik ben Lana en ik ben nieuw op dit forum.
Vorige week vrijdag heb ik een Breil gekocht (de witte die Charlize Theron omheeft in de reclame).
Ik heb het ding nog amper om gehad en het bandje begint als een gek te verkleuren!
Er is geen water, schoonmaakmiddel etc. op gekomen, dus ik snap niet hoe dit kan.
Heeft iemand misschien hetzelfde probleem met dit horloge?
Ze hebben me al gezegd dat ik het bandje kan laten vervangen, maar als het dan WEER gebeurt, heb ik er nog niks aan.
Ik schrok er vooral van, omdat het horloge 540 euro kost. Dan mag zoiets toch niet gebeuren?
Heeft iemand hier een antwoord/tip op?
Ik hoor het graag!!
Dat is een algemeen probleem van deze waterslangen leren banden.
Waarschijnlijk sloeg hij groenig uit?
Het probleem is de beschermlaag die niet goed was bij de eerste modellen, nu hebben ze in Italie nieuwe banden ontwikkeld met een andere laklaag, het enige verschil is dat de kleur wat creme kleuriger is geworden.
Ga terug naar de winkel met je garantiebewijs en vraag ze om de nieuwe type band voor je te bestellen, uiteraard onder service.
Jep, gewoon laten opsturen. Breil zit bij seiko nederland, ze hebben een uitstekende service wat betreft garantie. Ik heb een klant die al 2 keer een nieuwe rubberen band heeft gekregen omdat z’n passant gebroken was.
Ik denk ook dat je gewoon een nieuw bandje moet krijgen bij de juwelier. (garantie)
Hoe het verder zit met garantie e.d. zijn hier mensen op het forum die je dat veel beter kunnen uitleggen.
Heel erg bedankt voor jullie reacties!
Het horloge sloeg inderdaad een beetje groenig uit, maar ook een beetje beige/cremekleurig.
Ik ga vrijdag terug naar de juwelier. Hopelijk moet ik m’n horloge niet te lang missen!