Prima dag gehad, dank je.
Wat jij post is zulke ongelofelijk trieste namaakzooi dat iedereen met een beetje kennis van horloges of inzicht hierin begrijpt dat het niet klopt.
Prima dag gehad, dank je.
Wat jij post is zulke ongelofelijk trieste namaakzooi dat iedereen met een beetje kennis van horloges of inzicht hierin begrijpt dat het niet klopt.
Het gaat mij vooral om de psyche. De mens die iets voor âechtâ aanbiedt en de zaak dus wil flessen. Zou het beter zijn om een topic te starten met âPost de bedriegerâ ofzo? Want zoals gezegd, ik vind het interessant!
Heb je lekker overboden 
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Gniffel, gniffel, gniffel.
Heb je hem nog gekocht ook nog? Is gereserveerdâŠ
ding is helemaal fake , tis zelfs geen replica , want dat zou
inhouden dat er een âechteâ nagemaakt is , dit ding heeft de breitling
fabrieken nog nooit aan de binnenkant gezien
pure fantasie
Super! Even horen waar hij wil gaan voor een expertise 
Absoluut. Vriendelijk mailtje gekregen om te vragen hoe ik e.e.a. (met puntjes en al) wil verder afhandelen. Zou hem misschien wat aan het perlon moeten laten bengelen maar zit druk vandaag en heb hem meteen naar Breitling dealer in zijn buurt gevraagd.
Het zal wel stil blijven aan de overkant.
Misschien dat jij nog een mailtje krijgt 
Ik heb eens een mailtje gestuurd. âHeb in principe een overeenkomst, alleen nog even wachten of
deze ook daadwerkelijk komtâ niet dus vermoed ik.
Foei, foei, foei toch. Maar blijft leuk dit. 
Antwoord gekregen:
âHallo Jonathan,
Ben even naar de juwelier geweest,hij zei dat dit een replica was.
Mvg. Wolfâ
Toch netjes 
Idem dit hier, een vriendelijk mailtje met het type en replica erachter. Toch nog eerlijke mensen⊠of iemand die aan het meelezen is.
Dat is toch netjes. Misschien toch een erfstuk waar meer waarde aan gehecht werd dan het uiteindelijk was
Die eerste is een Oekrainiense nepper denk ik. Staat de baai vol mee