Wat moet ik denken van dit horloge? De prijs, de staat? Ik snap het niet helemaal… help.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Dat bedoel ik dus. Ben benieuwd naar ideeën en gedachten hoe dit zo gekomen is…
Het andere horloge van de verkoper staat nog gewoon te koop op ebay:

http://www.ebay.fr/itm/Montre-Omega-Ancienne/262224376683?_trksid=p2141725.c100338.m3726&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20150313114020%26meid%3D14936b93ef1e435499885efa9072ebed%26pid%3D100338%26rk%3D3%26rkt%3D13%26sd%3D262208697015
Is die ook niet origineel dan? Is het niet te snel gedacht om te zeggen dat het een replica is?
De Omega staat trouwens ook op mp: http://link.marktplaats.nl/m1007635610
de Omega staat te koop op eBay Frankrijk ! De foto’s zijn gewoon gejat!
Ben toch nog steeds benieuwd naar die Breitling. Iemand een idee welk model dit is of hoe hij er uit zou moeten zien?
Je kan ze niet ophalen bij Serge,hij verzend alleen maar!
ding is helemaal fake , tis zelfs geen replica , want dat zou inhouden dat er een ‘echte’ nagemaakt is , dit ding heeft de breitling fabrieken nog nooit aan de binnenkant gezien
pure fantasie

Koopje voor een unieke fake. Zo’n zelfde zal je niet snel nog een keer tegenkomen…
Haha, ik moest wel ff grinniken om deze reactie. En dan zou normaliter nu een bijpassende emeticon volgen (duimpje + hahaha gezichtjes) maar dat krijg ik niet voor elkaar op mijn mobiel. Kom niet verder dan dit
…het duimpje mag je erbij denken 
Ik zag het…er wordt nu ergens yes! geroepen in nl 
Haha, de bedrieger wordt bedrogen?
Wordt dit weer zo’n “ik post hier effe alle meuk van MP topic”?
Slechte dag gehad?
Ik vind het, maar dat heb je hopelijk al gelezen, machtig interessant.
Misschien zie ik het verkeerd en is het een heel bijzonder zeldzaam, nog nooit gezien, uit een erfenis, zeer exclusief model toch? Ik vraag alleen een mening.