Breitling 22mm rouleaux rubber en vouwsluiting

Te koop aangeboden: een nette Breitling rubberen horlogeband met de gewilde verstelbare vouwsluiting. Deze set is ideaal voor Breitling-modellen met een 22mm bandaanzet (zoals de Superocean, Avenger of Navitimer).
​Specificaties:
​Band: Breitling Rubber (Diver Pro / Ocean Racer stijl)
​Breedte: 22mm bij de horlogekast, verloopt naar 20mm bij de sluiting.
​Sluiting: Stalen vouwsluiting met drukknoppen en fijnafstelling (micro-adjustment).
​Referentie sluiting: A20DSA.6 (Datumcode 1519)
​Staat: In goede, gebruikte staat. Het rubber is soepel en de sluiting klikt stevig vast.
​Herkomst & Authenticiteit:
​De rubberen band: Deze is origineel aangekocht bij een erkende Belgische Breitling-dealer (AD). Origineel aankoopfactuur van 1 jaar geleden voor handen.

​De vouwsluiting: Deze heb ik circa 4 à 5 jaar geleden via eBay aangeschaft. In tegenstelling tot de band heb ik van de sluiting geen officieel aankoopbewijs of documentatie. De sluiting ziet er optisch correct uit en functioneert zoals het hoort. Ik verzoek potentiële kopers dan ook de sluiting zelf te beoordelen op basis van de gedetailleerde foto’s in de advertentie. Deze stond vroeger op een ander horloge, avi 765, en is toen op deze sluiting bij Breitling op onderhoud geweest.

​Scherpe prijs van: 325 €

​Levering:
Ophalen is mogelijk in overleg, of verzekerde verzending (kosten en risico voor koper).

1 like