Prachtig exemplaar!
Mag ik vragen waar je hem in de UK hebt laten servicen? Goede adresjes zijn altijd handig. Beetje domme vraag misschien maar waarom een service in de UK en niet bij een Nederlandse horlogemaker? Prijs-/kwaliteitsverschil? Ben je niet bang dat er met het (twee keer) verzenden iets fout gaat?
Mag ik vragen waar je hem in de UK hebt laten servicen?
Ik laat hem zelfs ‘helemaal’ in de USA servicen & reviseren
de prijzen zul je aan hemzelf moeten vragen maar ik vind het ruim onder de gemiddelde prijs die ik zo om me heen hoor
waarom:
vertrouwen, kundigheid en hij weet wat een verzamelaar verwacht en niet wil dat er gebeurt
dus wel altijd een service beurt eventueel herstellen met originele onderdelen die hij zelf op voorraad heeft, wel een nieuw plexi glas dat er origineel op hoort (zelfde vorm etc), wel het losse vuil van de wijzerplaat maar verder geen patina verwijderen, wijzers vervangen of opnieuw in de lume zetten , wel de kast schoonmaken maar niet de kast polijsten etc
bij volledige restauratie gaat alles in overleg met de klant en geeft aan wat wel en niet kan en/of wenselijk is.
Hoi Tom,
ik heb dat zelf ook een keer gevraagd waarmee het gedaan wordt maar daar geeft hij geen antwoord op ‘trade secret and every watchmaker has his own way and recipe’
Hoi Tom,
ik heb dat zelf ook een keer gevraagd waarmee het
gedaan wordt maar daar geeft hij geen antwoord op
’trade secret and every watchmaker has his own way
and recipe’
Jammer:(, maar ook wel weer een beetje te begrijpen.