Breitling 817

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Te koop: mijn Breitling 817 chrono uit 1975. De prioriteiten moeten even worden verlegd.

Deze horloges zijn speciaal voor het Italiaanse leger gemaakt en daarom nooit civiel uitgeleverd. Er zijn er ± 500 van gemaakt.

Horloge is in gebruikte staat met een verse service van april. Komt met de originele doos en Marumanfixoflex band. Bezichtiging in de openbare ruimte is mogelijk.

Inruil beperkt mogelijk.

Merk en model: Breitling 817 Chronometre da polso CP-1.
Diameter: 40mm
Leeftijd: 1975
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): begin 2024
Factuur en/of certificaat: -
Originele doos en/of eventuele accessoires: met originele doos
Verzendkosten of afgehaald: kan beide
Conditie (krassen, werking etc): gebruikte staat. Wijzerplaat en kast hebben gebruikssporen
Soort uurwerk en kaliber: Valjoux 236
Vraagprijs: €9950,-
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

50 likes

Nog een aantal foto’s. Er zit een kras bij de 4 uurs index. Het plexiglas heeft ook lichte gebruikssporen die met polywatch kunnen worden verwijderd. Verder is de lume helemaal origineel.

11 likes

13 likes

Up! Verreweg de goedkoopste in Europa

1 like

Omhoog. Ik sta open voor inruil en een goed bod!

7 likes

We maken er €8950 van.
Inruil bespreekbaar

Up!

Final call €8500

1 like

6 likes

Up

4 likes

Upje!

Omhoog ermee!

1 like

Up! Sta open voor een goed bod of inruil van bijvoorbeeld een Speedmaster, Heuer Carrera of Autavia, vintage Tudor of Cartier.

Nog een keertje omhoog. @Brick heeft het model uitgebreid behandeld in zijn aflevering met Mannen van de Tijd. Nu wil toch iedereen een 817?

en ik wil zsm een 2446

2 likes

Nog maar eens omhoog

Upperdepup

Op zoek naar vintage Heuer!

7 likes

Nogmaals omhoog. Inruil is welkom en een goed bod wordt zeker overwogen!

4 likes