Breitling: aangetaste wijzers

Dat zal uiteindelijk meer gaan kosten dan een nieuwe set wijzers.

Als iets niet meer te vinden is dan kan het natuurlijk wel.

Ziet er zeer goed uit!

1 like

Volgens de statistieken was hij 13 januari voor het laatst op het forum, dus ik denk niet dat hij dit leest.

Ik mag toch aannemen dat je die even netjes polijst als je gaat relumen.
Het zal altijd goedkoper zijn dan het ding richting Breitling te sturen. Los bestellen zonder dat je gecertificeerd bent door Breitling is wishful thinking.

Misschien dat @Ruud zijn contact gegevens heeft. Zijn zelfgemaakte wijzerplaten kon ik niet heel blij van worden maar het relumen daarnaast zag er top uit. Ik denk zeker dat TS daarmee geholpen is.

Deze wijzers zijn van messing en polijsten verwijderd de oppervlakte behandeling, dus polijsten kun je vergeten. Zullen dan opnieuw glans vernikkeld moeten worden

1 like

Je hebt uiteraard een punt en kunt het pas echt goed zien als je ze onder handen hebt maar met beleid zou je hier toch best een end kunnen komen.
Anyhow opties genoeg lijkt me.

Allemaal bedankt dat jullie mee willen denken. Ik ga morgen nog even rondbellen. Ik overweeg toch een set nieuwe wijzers. In de hoop dat de levertijd ook een beetje redelijk is momenteel. Hoorde laatst enkele maanden.

Is al benoemd, maar een compleet onderhoud inclusief waterdichtheid test zou ik in zo’n geval zeker overwegen. Ander ben je toch alleen het resulaat van de oorzaak aan het repareren. Binnen een jaar weer hetzelfde probleem?

1 like

Reken dan wel op pakweg 800, euronen

Tsja, maat half werk kost uiteindelijk meer. Toch?