Wijzers vervangen is niet veel werk. De juiste in goede kwalitwit vinden buiten Breitling zelf denk ik meer. Maar afhankelijk van wat er mee is kan er zoals @SuperDuiker al aangaf meer aan de hand zijn.
Je kan naar Wesselink en Vreeker gaan te Alkmaar.
Daar laat ik al mijn horloges repareren.
Maar als het nog zo is Koster in Amsterdam is de importeur. En daar heb ik vroeger wel een service beurt laten geven.
Maar hier op het forum zit ook een Breitling expert volgens mij.
Zou het zeker laten doen want hoe langer je wacht hoe meer schade het wordt.
Denk toch dat het vocht is.
Succes
Die willen zo iets niet doen onder een volledige service waarschijnlijk en wellicht ook vervangen van de plaat vanwege het vocht (maar dat is zo te zien niet nodig). Dus dat wordt dan flink lappen als je zo iets bij Breitling zelf laat doen gok ik.
Als je enkel het lumen stoort, kun je ook relumen overwegen. Ik ben even zijn naam kwijt maar er is iemand op het forum die dat super goed kan.
Wellicht dat iemand weet wie ik bedoel en kan aanvullen met zijn naam. Ik meen me te herinneren dat hij ook wijzerplaten maakt.
Apart die cijfers lijken bijna wel nieuw! Hoop dat er een oplossing komt. En anders inderdaad naar Breitling en hopen dat een gewone volledige service beurt het wel dekt (wijzers zijn volgensmij wel altijd inbegrepen daarbij maar vochtschade kan het veel duurder maken)