De “te koop” staande aerospace op dzvl is niet bij mij terecht gekomen. Ik weet niet of ik het heel jammer vind, even los van het feit dat hij reparatie nodig had. Ik heb afgelopen dagen wel veel gezocht naar dit horloge maar ze komen niet heel frequent langs. Grey en Silver zijn voor mij de wijzerplaten die het goed doen. Heeft iemand van jullie deze klok? Of natuurlijk gehad?
Wat zijn jullie ervaringen hiermee. de quartzmodule? de bediening met 1 enkele kroon? niet belangrijk maar wel leuk om over te hebben: de restwaarde? Het gewicht? (titanium dus superlicht!)
iemand een geweldige review ergens gelezen welke ik waarschijnlijk gemist heb?
Bij watchfair ligt een nieuwe voor 2500 euro. Ik heb bet horloge nooit gehad, maar het trekt me wel op een of andere manier. Groot optisch minpunt vind ik de te ver naar binnen geplaatste 3 en 9.
Overigens zou ik deze niet nieuw kopen. Een gebruikt, net exemplaar vind je voor 1000 tot 1250 euro. Restwaarde is dus niet om over naar huis te schrijven…
kom af en toe iets jongere tegen… die gaan boven de 1500,-… soms tegen de 2000,-… Dat vind ik eigenlijk net te veel voor erbij (en quartz) maar dat is perceptie denk ik. Ik zou het wel uitgeven voor een oysterquartz bv…
Bert1 Schreef:
Bij watchfair ligt een nieuwe voor 2500 euro. Ik
heb bet horloge nooit gehad, maar het trekt me wel
op een of andere manier. Groot optisch minpunt
vind ik de te ver naar binnen geplaatste 3 en 9.
Overigens zou ik deze niet nieuw kopen. Een
gebruikt, net exemplaar vind je voor 1000 tot 1250
euro. Restwaarde is dus niet om over naar huis te
schrijven…
Overigens zou ik deze niet nieuw kopen. Een
gebruikt, net exemplaar vind je voor 1000 tot
1250
euro. Restwaarde is dus niet om over naar huis
te
schrijven…
Heb je wel het oude model, Bertje
De nieuwe (zoals die bij Watchfair) is tweedehands
nog niet voor die prijs te krijgen. Ja, voor 1300
euro maar dan heb je net 850 reparatiekosten
gehad…zou ik nooit doen.
Ik heb de oude gehad en het is een fijne klok (tu)
Ah, oeps. Qua uiterlijk zijn die toch wel ver hetzelfde? Alleen een gemodificeerd/verbeterd uurwerk?
Marijn heeft er eentje en is volgens mij erg
tevreden!
Kom er maar in, Marijn
Hier ben 'k.
Heerlijk horloge. Super accuraat. Met dit superhorloge heb ik altijd een klok die klaar ligt om gedragen te worden en heel accuraat is. Bij het aanpassen naar wintertijd bleek de tijd nog geen seconde af te wijken van de atoomtijd waarmee ik hem bij het begin van de zomertijd gelijk had gezet.
Tevens vind ik het horloge heel strak en mooi ontworpen.
Bovendien draag ik dit horloge altijd 's nachts. Voor het slapen horloge af, aerospace om. Superlicht.
Het enige nadeel is toch wel dat de batterijwissel op zijn zachtst gezegd prijzig is. Ik laat het echt alleen doen door Breitling zelf. Ik heb geen zin in ellende.
Ik kan iedereen aanbevelen in elk geval 1 horloge te hebben dat altijd gelijk loopt, heel makkelijk en licht draagt, en bij haast zo om de pols zit, en er dan ook nog heel strak uitziet. Een aerospace dus.
Uitsluitend mechanische horloges voor mij, maar voor de Aerospace heb ik een uitzondering gemaakt. Die heb ik anderhalf jaar geleden bij Mark Uyen gekocht voor dezelfde prijs die er nu nog voor wordt gevraagd. Dus qua afschrijving gaat er in het begin veel van de nieuwprijs af, om daarna redelijk te stabiliseren. Ik denk dat dit voor de meeste horloges geld.
Verder niets dan lof over de robustheid, nauwkeurigheid en draagplezier. Ik ben het dus helemaal eens met Marijn.
Dank voor je mening (tu)… Ik kom een 2 jaar oude tegen (dus nieuwe model, toch? want deze is vanaf?) voor 1900.-… denk dat het nog net iets lager mag toch?
William Wien heeft heel lang een grijze te koop gehad voor 1650 en daar zat nog wel rek in. Zou wel voor een zwarte plaat gaan. Vallen de displays mooi weg
Het is maar wat je oud of nieuw model noemt. Breitling brengt regelmatig vernieuwingen aan. De Aerospace Avantage (voor het eerst met backlighting & vlakke wijzerplaat met opgelegde 3,6,9,12) werd in 2005 geintroduceerd. Als het een 2 jaar oude betreft is het waarschijnlijk het nieuwste model (met relief in wijzerplaat). Beide zijn ref. E79362 en op wijzerplaat na identiek.