Breitling Aerospace evo band

Ik heb een Breitling aerospace evo. Hij kwam met de titanium band. Gezien ik graag afwissel heb ik een breitling anthracite band in maat small gekocht.

Deze past mij perfect gezien mijn pols van 16,7cm
De anthracite band heeft een lengte van 18cm (11+7).

Ik wilde ook een rubberen band kopen bij breitling nl de black diver pro. Bij het passen in de breitling winkel viel me op dat de maat small echter een paar cm langer is. Ik vind het optisch niet aangenaam dat je een deel van de band achteraan de pols dubbel ziet zitten (als jullie het snappen).

Mijn vraag is tweeledig: hebben jullie een idee of breitling een rubber band heeft die de lengte van de anthracite band heeft nl 18cm? Breitling winkel zegt van niet, maar gaven ook aan dat de aerospace evo nooit op stoffen band is geleverd terwijl dit wel het geval was.

2de vraag, hebben jullie ervaring met een comfortable rubber strap met sluiting die beschikbaar is in maat small? ±18 cm?

Mvg,

Vouwsluiting met rubber kopen.
Zou wel voor de stalen gaan, want in titanium is hij belachelijk geprijst.

Bedankt voor uw antwoord, maar ik vind die clasp te groot.
Ik heb de vraag gesteld aan Breitling, maar ze moesten de vraag doorzetten naar Zwitserland. Ze werken met de maten small, standard en large. De effectieve lengte van de band kan ik echter niet vinden.
Bij sommige Breitling banden staat dit wel aan de binnenkant.

Breitling nl gaat een maat small opsturen, in de boutique zouden ze een maat standaard geplaatst hebben en er vanuit gegaan zijn dat dit een small was. In de boutique was de verkoper er ook van overtuigd dat er niet kleiner beschikbaar was.

Nuja het feit dat ze bij een eerste aankoop ook overtuigd waren dat de aerospace evo enkel geleverd werd op titanium en niet zoals ik aanhaalde op anthracite polyamide gaf hun kennis ook een deuk.