Reeds enkele maanden liep ik met een dubbele gedachte: koop ik een (zgan) Omega, of ga ik toch voor een Breitling?
Inmiddels ben ik alweer een aantal horloges verder (bedankt HF ;)), maar na een korte periode spreken mij deze mij toch niet meer (optimaal) aan en gaan ze weer in de verkoop. Op zich tot zover voor velen hier een herkenbaar fenomeen…
Maar nu. Ik heb de knoop doorgehakt! Na (achteraf toch veel te snel) mijn Aerospace uit 2006 (ook gekocht via HF) vorig jaar te hebben verkocht, ga ik nu voor een nieuwe Evo! Reden: de Aerospace is tot op heden het enige horloge waarvan ik oprecht spijt heb van de verkoop. Toen ik me onlangs meer ben gaan verdiepen in de Evo, was ik verkocht… Deze moest t worden! En gelukkig, ook mijn wederhelft vind m prachtig!
Ik had een blauwe plaat op mijn Aerospace, dat gaat m deze keer weer worden. Met Professional III titanium band.
Na onderhandelingen met een tweetal juweliers, ga ik komende week op pad om de Evo in het echt te aanschouwen en aan te schaffen. En ja, ik heb een goede deal kunnen bedingen bij S-/-C (tu)!
Foto’s volgen zsm (waarschijnlijk eind volgende week)
Simply rotating, pressing or pulling out the crown is enough to operate the entire set of functions that are all especially useful to aviators: 1/100th of a second chronograph, countdown timer, 2nd timezone, alarm, audible time signal (minute repeater) and calendar. The Aerospace also features an extremely effective and NVG-compatible display backlighting system.
Beide zaken zou ik ook als gemis ervaren. Zeker bij een toolwatch als deze!
Ha, zie je wel - ik sliep (al) !
Yep, staat er wit op zwart - hi hi hi.
Ik heb er twee (:P) - beiden zwart - eentje met een bicolor titanium band en dan de laatste nieuwe voor de EVO, maar zonder streepjes.
Ken de nummers niet van buiten, zou es moeten opzoeken, maar die oudere met bicolor band heeft een véél duidelijker LCD - dat is echt GOUDkleurig en perfect leesbaar overdag.
Maar ik denk dat dit gerelateerd is aan het feit dat die géén backlight heeft.
Mijn recente Aerospace met backlight heeft een LCD dat overdag toch minder duidelijk is. Niet echt onleesbaar, maar het verschil is groot. Voordeel is dan weer dat deze wél een backlight heeft…
Mijn voorkeur gaat uit naar zwart, alhoewel blauw ook erg mooi is.
Beiden staan eveneens zeer chique op een bruine lederen croco-band.
De Aerospace is bovendien een Breitling die geen aanslag pleegt op je overhemdsmouwen.
Een vette Seawolf bv.geraakt er met moeite onder
Maar die heb ik in het geel, dus da’s mijn zomerklok
Reeds enkele maanden liep ik met een dubbele
gedachte: koop ik een (zgan) Omega, of ga ik toch
voor een Breitling?
Inmiddels ben ik alweer een aantal horloges verder
(bedankt HF ;)), maar na een korte periode spreken
mij deze mij toch niet meer (optimaal) aan en gaan
ze weer in de verkoop. Op zich tot zover voor
velen hier een herkenbaar fenomeen…
Maar nu. Ik heb de knoop doorgehakt! Na (achteraf
toch veel te snel) mijn Aerospace uit 2006 (ook
gekocht via HF) vorig jaar te hebben verkocht, ga
ik nu voor een nieuwe Evo! Reden: de Aerospace is
tot op heden het enige horloge waarvan ik oprecht
spijt heb van de verkoop. Toen ik me onlangs meer
ben gaan verdiepen in de Evo, was ik verkocht…
Deze moest t worden! En gelukkig, ook mijn
wederhelft vind m prachtig!
Ik had een blauwe plaat op mijn Aerospace, dat
gaat m deze keer weer worden. Met Professional III
titanium band.
Na onderhandelingen met een tweetal juweliers, ga
ik komende week op pad om de Evo in het echt te
aanschouwen en aan te schaffen. En ja, ik heb een
goede deal kunnen bedingen bij S-/-C (tu)!
Foto’s volgen zsm (waarschijnlijk eind volgende
week)
Leuk zeg! Toch weer terug naar waar het begon met mijn ex-Aerospace
Zelf moet ik nog even wennen aan de nieuwe lunette, maar mocht ik zelf een Aerospace uit 2003-2004 tegenkomen met blauwe plaat, dan riskeer ik een week ruziet thuis