Breitling aerospace met aanslag op de dial, hulp gevraagd...

Heb een Breitling aerospace avantage die na waterschade, ik denk, kalkaanslag op de wijzeplaat heeft. Niet echt zeer zichtbaar maar stoort me…

Bij Breitling kennen ze maar 1 oplossing en dat is vervangen, vandaar mijn vraag, is er iemand of een tip naar iemand die deze plaat eens zou willen/kunnen reinigen ? Moet toch kunnen denk ik.

Dank bij voorbaat.

4 likes

Denk dat je toch aan een nieuwe dial moet gaan denken. Lijkt er op je foto op dat de laklaag los laat.

3 likes

Waarom wil ik altijd een Aeropace hebben als ik er een zie…en nee…geen idee mbt aanslag. :smile:

2 likes

Dat is corrosie, dat poets je er niet af. Andere dial scoren en erinn laten zetten,
:+1:t3:

2 likes

Hoelang is het geleden?

Ik heb veel platen schoon gekregen met een type autolak wax

1 like

Die zijn helaas niet makkelijk te vinden.

Heb je een voorkeur voor kleur?

de blauwe

Kijk hier eens: https://www.joseph-watches.com/product-category/accessories/dials/?filters=product_tag[67]
Anders wellicht een berichtje sturen? Succes!

De lakschade door vocht lijkt niet vers, verwacht dat er naast de aanslag op de wijzerplaat nog wel meer schade is + wat is de oorzaak van het lek? Dat moet ook opgelost worden want anders is het dweilen met de kraan open!

De Aerospace wijzerplaat is er in vele uitvoeringen, komt omdat er verschillende digitale displays gebruikt zijn met verschillende hoogte van de letters en cijfers. De uitsparingen zijn dan anders.

2 likes

Dank voor de tip, nieuwe bij Breitling is 270 euro dus dat valt wel mee, wil gewoon zeker zijn voor ik n nieuwe laat plaatsen het niet eenvoudig weg te krijgen was.

1 like

Dat is allemaal aangepakt, zit n nieuwe motor in.

Heel snel laten doen, uw horloge knapt hierdoor niet alleen op maar de waarde wordt een stuk meer dan die € 270,-.

Is die prijs inclusief montage en herstellen waterdicht? Lijkt me niet duur voor Breitling.

En pakkingen?

1 like

Daar heb ik ook last van :joy:

1 like