Breitling Aerospace (wit/zilver dial) zeldzaam?

Hoi!

Ik kom regelmatig bij de outlet in Roermond.

Zie al een tijdje bij de Breitling store een Aerospace met titanium band liggen met witte wijzerplaat (€3090), zie je niet zoveel en er staat er geen 1 op Chrono24.

Zijn deze echt zo zeldzaam??

1 like

Pics or it didn’t happen

heb je geen foto ?

2 likes

Ik vind m wel cool.
Maar ik heb geen antwoord op je vraag. Van Breitling weet ik echt helemaal niets…

1 like

Ik vind er een aantal op Chrono, prijsrange tussen 2785 en 3419 afhankelijk van de band. Allemaal bij dezelfde aanbieder in de US.

Wel een mooie verschijning met een witte wijzerplaat! Heb er zelf een gehad met een zwarte wijzerplaat en heb er nu een met een grijze wijzerplaat. Heerlijk draagbaar horloge, aanrader. :ok_hand:t3:

2 likes

Draagt hij groot?

Hij is niet zeldzaam, alleen onder de aerospacers wat minder gewild.

1 like

Ik vind de grootte meevallen. Het horloge is door het gebruikte titanium erg licht en komt door de matte uitstraling niet bling over. Daarbij is het een vrij plat uurwerk waardoor de kast ook in hoogte bescheiden uitvalt.

1 like

Mij bekruipt het gevoel dat witte (zilveren) wijzerplaten inderdaad zeldzaam zijn. Ik zie het ook met de Colt Chronograph; die is niet overal verkrijgbaar, hoor.

1 like

Tuurlijk niet, zijn net zo leverbaar als alle andere kleuren. Het is een winkeldochter.