Dit is mijn nieuwe aanwinst. ( Ik hoop dat iemand mij wil helpen met het plaatsen van de foto’s want ik kom daar echt niet uit.)
En gekocht via de marktplaats dus er zijn ook echte daar in omloop.
Trouwens de vorige kwam ook in mijn bezit via de marktplaats ( Breitling Superocean ).
Mijn verhaal: Ik attendeerde mijn vader op deze Breitling Aerospace en zei dat ik deze ooit een keer in mijn bezit wilde hebben. Mijn vader vond dit ook een mooi horloge en hij wilde wel een bod doen. Ik was verbaasd want hij had dit horloge nog nooit eerder gezien.
Hij plaatste een redelijk bod en ja hoor contact met de koper.
De koper wilde niet thuis afspreken maar op het werk. Ik zei dat we dat niet gingen doen, maar toen ik hoorde dat hij bij een politie bureau werkte durfde mijn vader de gok wel te nemen.
Bij de utc zaten alleen papieren maar bij de Aerospace niet, wel de Breitling gele zegel met de corresponderende nummers en het gebruiksaanwijzing boekje. De vorige eigenaar wilde desnoods mee naar een Breitling dealer om het horloge te laten keuren.
Volgens mijn vader was dit niet nodig dus over naar de koop.
De Breitling is voor een full service naar de Breitling gegaan en daar nagetrokken. En alles was oke.
Enige tijd later vroeg ik aan mij vader waarom hij het horloge nooit droeg.
Zijn antwoord was dat hij hem nog op tijd moest zetten en dat het nog al ingewikkeld was.
Ik wilde hem daar wel mee helpen maar hij gaf het horloge aan mij en zei, neem maar mee dit is toch meer jou ding ik hou het wel bij mijn simpelere horloge.
Ik was stom verbaasd maar na lange poos aandringen is hij nu toch in mijn bezit.
Ik draag het horloge nu elke dag met veel plezier en daar hebben mijn ouders veel meer lol van.
Account aanmaken, album creëren en dan via “upload” foto’s vanaf je beeldmappen laden (liefst gecomprimeerd, anders krijg je gigantisch grote afbeeldingen in je topic)
Daarna topic maken en foto’s inserten mbv. het kopieren van de “img code” (gewoon rechtermuisklik en “kopieren”/ “copy” aanklikken).
[quote]1. tik in: [photobucket.com]
2. klik vervolgens op de dikke groene balk rechtsboven: Join now. It’s free!
3. voer in het eerste vak de gebruikersnaam (username) in die je wilt gebruiken. Bijvoorbeeld Scherprijder
4. voor in de 2 vakjes daaronder het wachtwoord in dat je wilt gaan gebruiken. Dit moeten 2 dezelfde wachtwoorden zijn, maar bij het inloggen later hoef je je wachtwoord maar 1 keer in te tikken.
5. klik vervolgens op de blauwe balk: Next step.
6. hierna kan je je eigen, persoonlijke gegevens invoeren zoals Voornaam, achternaam, email-adres, geslacht, leeftijd.
7. na dit alles ingevuld te hebben moet je de code (die express wat slecht leesbaar is!) die in het grote vak daaronder staat overtypen in het venster daaronder.
8. als dit alles gelukt is klik je vervolgens op: I accept. Sign me up!
9. hier kan je zien dat je kunt upgraden naar “Pro”, maar dit hoeft niet. Dus klik de tekst “No thanks” aan. (in grijze letters onder de grote groene balk Next)
10. je bent nu (als het goed is gegaan) direct ingelogd op je Photobucket account en kan beginnen je foto’s te uploaden vanaf je PC naar het internet. Van daaruit kan je ze linken naar dit forum zodat wij ze ook kunnen zien.
Erg mooi horloge! Ik ben me een beetje aan het oriënteren maar wellicht dat deze er ook nog wel eens komt. In ieder geval heel veel draagplezier ervan gewenst!
Een bijzonder verhaal doet ons getuige zijn van een horlogepassionist ‘pur sang’.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit uitblinkende horloge.
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z