Welke opties zijn er eigenlijk voor 40mm? Ik wil ook graag nog eens een digitale/analoge Breitling, maar heb geen ideale Breitling pols met mijn 17,5cm.
De oudere types zijn 40mm en ca 8mm dik.
Ik heb ook een 17,5 pols en deze doet het prima.
Plaatje voor de maat
38mm, 40mm, 42mm
Ik hoop niet dat je beroepsmatig je roeping hebt gemist, want je hebt schrijftalent. Dit zeg ik als professional dus mijn oordeel is niets waard.
Ik zit tot aan mijn ellebogen in de IT. Ik leef me uit in Sinterklaasgedichten en op enkele fora. Gelukkig maar, want ik krijg dit alleen voor elkaar als ik het tijdens het schrijven naar mijn zin heb. Dit lukt me als het gaat over auto’s, motoren, horloges of het humoristisch afzeiken van anderen.
Als ik deze lijst lees, zie ik een materialistische vent met een VVD lach voor me. Ik weet gelukkig dat de realiteit niet zo armoedig is.
Gaaf topic dit! Blijven toch echt heerlijke dingen. Baal nog steeds dat ik ooit mijn Aerospace weg gegaan heb. Die komt nog wel eens terug!
Dat is de juiste aanpak, want als broodschrijver sterf je langzaam vanbinnen. Als “autojournalist” ook, neem dat maar van me aan. Over horloges schrijven heb ik nooit begrepen, daarom lees ik ook geen ablogtowatch. Wat ik op HF doe weet ik eigenlijk ook niet, want ik vind wristshots delen met vreemden ook het toppunt van armoede (dat is geen sneer naar HF’ers, het kan behulpzaam zijn als je je op een horloge oriënteert).
Zou prima de 42mm moeten kunnen hebben hoor, hij valt niet zo groot. Mijn pols is ook 17,5-isch
Bovenste en onderste 42mm advantage en midden 43mm EVO uitvoeringen.
De evo valt wel echt groter.
Absoluut!!
Dit is voor mijn de mooiste die er is! Zeker deze kleurencombinatie.
Ik weet nog heel goed dat ik in 1998 ofzo naar het Vondelpark ging om een gratis concert van Acda &de Munnik te kijken. Vlak voor mij stond een man met dit horloge… ik heb er denk ik het hele concert naar gestaard.
Hij is er nooit gekomen, jammer als ik hem zo zie… las / lees dat de service erg prijzig kan zijn als het niet mee zit?
Iemand ervaringen?
Nou ja, ik kende dit topic niet eens en is er al 18 dagen.
Gelijk maar even wat (archief) foto’s met diverse band combi’s geplaatst!
Love them anadigi’s!
Mooi verhaal en ik ben het helemaal met je eens. Ik weet niet hoe het zit met officiele Breitling service bij deze modellen, maar het uurwerk is vrij gangbaar.
Ik was van plan om hem te verkopen maar neig er steeds meer naar om hem te houden. Blijft toch wel erg mooi😀
Mee eens.
En zekers met die band er ook bij!
Houden mafkees! Ik zou willen dat ik dit ding kon rocken. Mijn twijgjes zijn helaas onvoldoende robuust om deze unit mooi te dragen. Laat je inspireren door de positieve reacties in dit topic en blijf er gewoon zelf van genieten. Of leg hem een half jaar weg, lees een goed artikel over de B1 en wat positieve reacties hier, en slinger hem met hernieuwde liefde weer om!