Breitling Ana-Digi only topic

Dit is toch de 43 evo? Gaaf hoor! Op hoeveel cm pols is dit?

1 like

Klopt, dank je!
De Breitling codering is E79363101B1E1.

Ik heb 20/20,5 pols.

1 like

Niet meer in bezit helaas, maar de Pluton verdient toch ook wel een plekje in dit draadje. Zou er graag nog eens een hebben met zwarte bezel, of een geheel zwarte Chronosport UDT…

10 likes

Al 25 jaar en nooit problemen

9 likes

Welke functie had die 0-100 schaal? Stopwatch?

Geen idee. Net als de nogal vreemd verdeelde waardes op de rehaut?! :man_shrugging:

1 like

Mijn B1 & Aerospace Avantage met UTC :sunglasses:

10 likes

13 likes

Da’s een hele mooie! :wink:

1 like

11 likes

10 likes

Vandaag viert ie zijn eerste verjaardag…alleen niet om de pols zoals het hoort , maar waarschijnlijk in een donkere lade wachtend totdat hij aan de beurt is in het verre Zwitserland… :cry:
Helaas is ie daar al 2 maanden dus heel erg lang plezier heb ik er nog niet van gehad…
gelukkig hebben we de foto’s nog , hopelijk vieren we zijn tweede verjaardag wel netjes om mijn pols…

11 likes

En op zaterdag spreekt ie me zelfs aan met m’n voornaam :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

Daar in Zwitserland blijf je best zo lang mogelijk weg, ze kennen daar maar 1 woord en dat is vervangen… nodig of niet.

2 likes

12 likes

Ana-Digi duo.

15 likes

Dat is balen…

Is er een defect of onderhoud…?

Helaas onderhoud, er zat geen leven meer in na 10 maanden , kon mij niet voorstellen dat ie zo lang in de etalage had gelegen aangezien batterij meestal een jaar of 2 meegaat.
Na vervangen batterij kwam het niet door de eindcontrole en moest alsnog naar Zwitserland… kan nog wel een paar maanden duren voordat ik hem weer terug heb :confused:

1 like

Mijn ervaring met de reparatie in Zwitserland is zeer positief. Ik heb er iets meer dan 2 maanden opgewacht, maar dat was het zeker waard.

Op mijn Navitimer zat een stukje, vermoedelijk pakking van de bezel, op de wijzerplaat. De band was inmiddels behoorlijk beschadigd. Zowel het herstellen van de wijzerplaat alsmde het polijsten van de band was super uitgevoerd. Ik had er niets eens om gevraagd, maar ook de beschadigde schroeven van de band waren vervangen. En dat alles zonder kosten. Ook kreeg ik het horloge terug in het bekende zwarte doosje met rits :blush::blush:.

Over de service :100: tevreden. Als mijn horloges weer onderhoud nodig hebben, stuur ik ze met plezier weer op naar Zwitserland.

1 like

Kijk, dat soort berichten geeft de burger weer moed :smiling_face:

Breitling Zwitserland heb ik nog geen ervaring mee , Breitling NL wel en dat was niet bijster positief.
Had -ook weer een Aerospace- weggebracht voor batterij wissel en het leek alsof ze tijdens de service ook het plafonnetje in het servicecentrum vervangen hadden… onder het glas een verzameling aan stof en deeltjes die ik niet kon thuisbrengen…

Enfin, hopelijk dit keer wel de juiste zorg en hopen dat ze de problemen met dit uurwerk eindelijk verholpen hebben.

Wordt vervolgd !

6 likes