Ik heb de Aerospace EVO gehad, maar droeg toch liever mijn Citizens dus weer verkocht.
Voor als twee schermpjes toch niet genoeg voor je is, Aerospace met optionele Co-pilot module:
Ik vind het wel wat hebben
Ik heb echt heel lang moeten zoeken om een losse module te vinden. Als je ze al ziet dan zitten ze vast aan een horloge. Omdat alle functies van de Co-pilot module (extra tijdzone en chronograaf) al in het horloge zitten is het ook een behoorlijk overbodige uitbreiding, maar dat maakt het voor mij juist extra leuk.
ik heb dit eens natuurlijk vaker gezien, maar zoals gezegd vind ik dit wel mooi staan bij dit type horloge
Dankzij de Breitling ana-digi ben ik verliefd geworden op de fantastische functionaliteit van kwarts uurwerken. Deze Breitling is voor mij een van de weinige kwarts horloges die bomvol karakter zitten.
Mijn smaak is met de jaren steeds fouter geworden. Van doorsnee Seiko naar klatsers, van doorsnee duikers naar two-tone of goud. Coke snuiven, snorren vibes, cabrio’s en snelle boten. Ik heb de energie niet meer voor drugs, teveel kinderen voor een cabrio en geen geld voor een snelle boot of volgouden horloges. Dus wat blijft er over? Beetje foute merken.
Logischerwijs komt dan de Breitling ana-digi op het pad. Breitling is voor mij quintessential '90s. Grote zonnebrillen, foute gasten, beetje louche. Goeie Zuid-Afrikaanse huurlingen horen met Breitling rond te lopen. Er is niets dat verder weg ligt van mijn alledaagse burgerleven, en niets dat me daardoor meer trekt.
Dus ja. Verliefd geworden, gekocht, verliefd gebleven. Ik hou van mijn Chronospace. Zo praktisch, zo dun, en toch zo vol karakter. Feestje om de pols!
Mooie klok … en gewoon rond oud en nieuw met je neus in de oliebollen, lijkt het poedersuiker net echt
Ziet er super strak uit
Ik vind het toch wel wat hebben. Vroeger ook wel eens naar gekeken al blijft de diameter/dikte van sommige wel een ding.
Nee, dat was een andere op een obscure veiling. Wel een tof ding, al is dit de 42mm?
Ja dit is de avantage (42mm) en niet de EVO (43mm)
Volgens mij was ik aan het bieden op een 40mm, groter wil ik hem niet.