Breitling Ana-Digi topic only

Welke opties zijn er eigenlijk voor 40mm? Ik wil ook graag nog eens een digitale/analoge Breitling, maar heb geen ideale Breitling pols met mijn 17,5cm.

De oudere types zijn 40mm en ca 8mm dik.
Ik heb ook een 17,5 pols en deze doet het prima.

Plaatje voor de maat

38mm, 40mm, 42mm

4 likes

Ik hoop niet dat je beroepsmatig je roeping hebt gemist, want je hebt schrijftalent. Dit zeg ik als professional dus mijn oordeel is niets waard.

2 likes

Ik zit tot aan mijn ellebogen in de IT. Ik leef me uit in Sinterklaasgedichten en op enkele fora. Gelukkig maar, want ik krijg dit alleen voor elkaar als ik het tijdens het schrijven naar mijn zin heb. Dit lukt me als het gaat over auto’s, motoren, horloges of het humoristisch afzeiken van anderen.

Als ik deze lijst lees, zie ik een materialistische vent met een VVD lach voor me. Ik weet gelukkig dat de realiteit niet zo armoedig is.

Alles functioneerd weer😀

3 likes

Gaaf topic dit! Blijven toch echt heerlijke dingen. Baal nog steeds dat ik ooit mijn Aerospace weg gegaan heb. Die komt nog wel eens terug!

4 likes

Dat is de juiste aanpak, want als broodschrijver sterf je langzaam vanbinnen. Als “autojournalist” ook, neem dat maar van me aan. Over horloges schrijven heb ik nooit begrepen, daarom lees ik ook geen ablogtowatch. Wat ik op HF doe weet ik eigenlijk ook niet, want ik vind wristshots delen met vreemden ook het toppunt van armoede (dat is geen sneer naar HF’ers, het kan behulpzaam zijn als je je op een horloge oriënteert).

1 like

Zou prima de 42mm moeten kunnen hebben hoor, hij valt niet zo groot. Mijn pols is ook 17,5-isch

Bovenste en onderste 42mm advantage en midden 43mm EVO uitvoeringen.
De evo valt wel echt groter.

5 likes