Breitling Avenger 2 GMT Black op staal en rubber

Te koop eventueel te ruil met een cash up

Merk en model: Breitling Avenger 2 GMT
Diameter: 43mm
Leeftijd: 2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): maart 2023 gekocht bij ten2two factuur aanwezig
Certificaat: ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: doos en extra schakels en rubberen band, stalen band is nu op maat voor een pols van 17.5 cm alle andere schakels aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: verzenden maar liever f2f woon in de buurt van Roermond ( Limburg)
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed!
Soort uurwerk en kaliber: Breitling B17 chronometer
Vraagprijs: €2850

Met een dubbel gevoel zet ik deze alleskunner toch in het blauwe gedeelte.

Ik merk dat ik hem maar heel weinig draag sinds ik hem gekocht heb enkel sporadisch in het weekend draag doordeweeks altijd een smartwatch.

Hij is te koop maar ik sta ook open voor een inruil van bijv een mooie mm300 (groen of zwart) deze heb ik in het verleden gehad en mis ik toch wel een beetje of een mooie Tag Heuer met een cashup.

Wil dus eigenlijk “dowgraden” en mss isner iemand op dit forum die het juist andersom wenst hier is je kans.

Ik heb zojuist foto’s gemaakt maar die doen het horloge eigenlijk geen eer in het echt veel mooier uiteraard en ben geen fotograaf :wink:

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

13 likes