Breitling Avenger 43 mm blauw wings

Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!): Te Koop

Merk en model: Breitling Avenger
Diameter: 43 mm
Leeftijd: 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 01-2022
Factuur en/of certificaat: ja, complete set.
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja, complete set, zie foto.
Verzendkosten of afgehaald in regio: verzenden of afhalen bij vd Valk in regio.
Conditie (krassen, werking etc): zeer nette staat.
Soort uurwerk en kaliber: automatic.
Vraagprijs: €2650,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Breitling Avenger met de gewilde blauwe wijzerplaat met Wings logo.
Naar mijn idee de allermooiste configuratie.

Horloge is NL geleverd door Breitling AD en ik ben de eerste eigenaar. ( factuur ter inzage )

Horloge ziet er zeer goed uit met vanzelfsprekend kleine haarlijntjes op de center polished links.
Set is overcompleet met alle papieren, doos, garantiebewijs, extra schakels, etc ( zie foto )

Reden van verkoop, ik heb 3 Avengers en hoewel ik het een geweldig horloge vind wordt het toch tijd om een keer te switchen.

19 likes

UP !
Eenmalige prijsverlaging naar €2475,-.
Laatste up, laatste verlaging, anders hou ik 'm zelf.

6 likes