Ja! net vanmiddag opgehaald! Wat een prachtige klok! Ben niet zo’n fan van rubber,
dus gekozen voor deze prachtige blauwe lederen band met vouwsluiting.
Wat vinden jullie?
Ja! net vanmiddag opgehaald! Wat een prachtige klok! Ben niet zo’n fan van rubber,
dus gekozen voor deze prachtige blauwe lederen band met vouwsluiting.
Wat vinden jullie?
Gave Breitling!
Leer staat hem beter dan rubber.
Veel draag plezier.
Een mooie Breitling
Nato-Leer-Rubber of Staal op een horloge past het allemaal
Zie het blauw er niet aan af, maar ben kleuren blind dus dat zal het wel zijn. Maar de Super Avenger is en blijft een monsterlijk mooi ding hoor .
Gefeliciteerd ermee!
Het is een mooie klok zelf ook geen voorstander van een rubber band heb er 1 bij mijn chronomat maar heeft er een half uur op gezeten.
Gefeliciteerd met je aanwinst!
Gr Bram
Van harte!
Een zeer goede combi met deze band!
Proficiat! Vanaf de foto zie ik het niet zo goed, maar welke kleur heeft de wijzerplaat?
Titanium en blauw… Mooie combi
Stoere klok! Maar als je em gaat gebruiken waarvoor ie een beetje gemaakt is -duiken en zwemmen- dan raad ik je absoluut wel rubber of staal aan!
Mooie combo!
Mooi hoor. Veel plezier met je stoere klok.
hahaha klopt, maar dat vink zonde, dus dat gaat sowieso niet gebeuren
Klopt. De Chronomat is ook een prachtige klok. Ben wel gestopt met die dure krokodil banden. Deze worden zo snel lelijk en superduur om ze te vervangen.
Sowieso prachtige combi ook met dat grijs. Dat blauwe op de plaat kan deels ook komen door de blauwe ar coating.
Prachtig horloge! Vind de avenger in combi met de military strap ook echt super!
Ik heb op 6 mei dit jaar ook -na lang wachten- mijn Bandit opgehaald. Deze had binnen korte tijd vocht achter het glas. Om een lang verhaal kort te maken. Dit horloge is 3x voor reparatie terug gegaan en heb uiteindelijk een nieuwe gekregen…die binnen een week hetzelfde probleem had: niet waterdicht.
Nu een half jaar later heb ik -zonder problemen- mijn geld terug gekregen omdat Breitling het niet krijgt opgelost bij dit model en baal ik er enorm van dat mijn “droom” horloge simpelweg niet te krijgen is.
Ik schrijf dit niet om je bang te maken, maar ben erg benieuwd naar jouw ervaring tot nu toe.
Een super Avenger die niet waterdicht is? Dan heb je of flinke, flinke pech gehad. Of een zeer slordige productiefout tot 2 keer?
Ik vraag mij af of ik de fout bij Breitling moet zoeken…
Ik hoop dat het pech is geweest want ik kwam op dit forum omdat ik zocht naar meer ervaringen en die las ik nergens.
De dealer en/of Breitling Nederland gaf aan dat het te maken zou kunnen hebben met het feit dat de kast van titanium is…maar ik blijf het een ook een raar verhaal vinden.
Het blijft een bijzonder verhaal. Als het zo was dat Titanium deze problemen kon veroorzaken
dat had Peter mij deze klok nooit verkocht. Waar heb jij deze Bandit gekocht?
S&S Utrecht. Ik twijfel er niet aan dat ze hun best hebben gedaan me te helpen, per slot van rekening zal terug betalen wel het laatste zijn wat ze willen doen en zien ze liever een klant goed geholpen naar buiten gaan.