Breitling Avenger II GMT origineel?

Op de Instagram pagina van de TS is het horloge ook met de “Colt kroon” te zien…

5 likes

Maar ook met de correcte kroon.

Paar Posts eerder.

4 likes

Het zaakje begint te stinken

4 likes

2 likes

Het is niet zo’n drama als er nu gedacht wordt.
Is TS zijn tweede Avenger.

Dit horloge heb ik aan TS verkocht. Zelf nooit geweten dat de kroon niet klopte.
Ik heb hem zelf bij een particulier gekocht en niet heel lang in bezit gehad. Dus ook ik kan helaas niets over de kroon vertellen.
TS en ik hebben hierover al contact gehad.

Mijn vermoeden is dat de grijze dealer waar het horloge ooit verkocht is, de kroon heeft vervangen om een voor mij/ons onbekende reden. Een grote goed aangeschreven dealer gaat toch geen nepper verkopen?

6 likes

Dan begrijp ik dat het over een ander horloge gaat, namelijk deze:

1 like

Wat ik niet begrijp of heb gelezen; het horloge is verkocht en opgestuurd? Of is er overeenstemming, heeft de koper de foto’s aan zijn juwelier laten zien?

1 like

Voor zover ik het kan beoordelen lijkt het horloge echt, tenminste het heeft alle kenmerken van een echte. Je hebt daarbij ook nog eens alle bijbehorende papieren etc.

De twijfel wordt veroorzaakt doordat het horloge wordt beoordeeld op een afwijkende kroon. Op basis van de afwijkende kroon wordt beoordeeld dat het een replica is?

Oplossing zou dan zijn een originele kroon te laten plaatsen en, analoog aan de conclusie, zou deze weer origineel zijn? Als dat de oplossing is, zou ik en originele kroon laten plaatsen. Vraag is dan wel: wil de koper dan alsnog kopen?

1 like

In zijn verhaal lees ik dat het horloge al verkocht is en er achteraf vragen gesteld worden.

Ik zou lekker een originele kroon laten plaatsen door een erkende horloge en geen juwelier.

Sam Sam betalen en opgelost.

2 likes

Interessant is dat een soortgelijke breitling met originele en vervangen kroon door elkaar heen gepost worden…

1 like

Leg uit? Op z’n instagram? Of in dit topic?

1 like

En op zn insta kennelijk.

:popcorn:

Ben benieuwd wat het verhaal is…

1 like

Ik heb gekeken en je verward z’n colt met een avenger :wink:

1 like

Dan doen meer mensen dat. :rofl:

In zn NA draad zat de correcte kroon wel op de Avenger.

Ik heb niet heel goed gekeken. Gewoon popcorn gepakt.

3 likes

Haha, ja… is wel nodig. Ik ga ook nog een drankje halen🍺

Kan ik er weer even goed voor gaan zitten.

1 like

Ik snap de verwarring van jullie, wat toelichting bij deze.

Ik ben nogal een flipperaar, heb in januari een Avenger II van @Cobretti overgenomen. Echter, kreeg ik een zeer scherp aanbod via mijn (ondertussen welbekende :sweat_smile:) Instagram pagina. Ik heb het horloge toen verkocht.

Toen ik een tijdje terug in het blauwe gedeelte de advertentie van @Stiggeltime langs zag komen, kon ik het toch niet laten en heb ik deze van hem overgenomen.

Zoals in een ander topic van mij beschreven ben ik spontaan verliefd geworden op de Chronomat van @royke74. Om hier wat budget voor vrij te maken moest de Avenger II (weer) het schip ruimen.

Zodoende dat ik in een relatief korte tijd twee Avengers te koop heb aangeboden. Ik hoop dat alles nu een beetje terug in de context geplaatst is.

Excuses voor de verwarring :grin:

PS: hoop dat bij iedereen de popcorn gesmaakt heeft :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

1 like

afbeelding

Geen drama :joy:

8 likes

:sob: jammer.

2 likes

Fijn dat er geen commotie is maar kun je de volgende keer niet een spectaculair verhaal verzinnen? Gewoon voor ons die zonder leven teren op sensatie? Danku!

3 likes