Breitling AVENGER only topic 💪

Zoektocht geslaagd dus. Gefeliciteerd met deze mooie gele kladzer! :facepunch:t2:

1 like

Dat is idd een mastodont. Ik heb de voorganger (denk ik) btw: mijn pols is 18,5 cm maar wel plat en niet rond, wat maakt dat ik wel grotere horloges wegkom

11 likes

Bijna 3 maand geen posting hier, dat kan toch niet!
Even de boel opvrolijken met deze zomer knaller. :sunny:

Wie doet er mee?! :grin:

10 likes

Ik heb geen Avenger om vandaag. Plaatje voor de sfeer dan maar.

8 likes

9 likes

Bijna vergeten dat we ook nog een Avenger topic hebben :face_with_peeking_eye:

6 likes

Hier een oude Seawolf die je niet veel tegenkomt.

10 likes

Cool :sunglasses:

Ik heb ook de Avenger Seawolf geprobeerd, maar vond hem toch echt veeeeeeeel te hoog. Recentelijk verkocht aan een Pakistaanse diplomaat in België, onwijs vriendelijke man, die hem cadeau heeft gedaan aan zijn broer in Pakistan. En ik had het horloge uit Japan gehaald, hij reist dus wat af!

10 likes

Echte duiker, robuust en dik gebouwd. Ik zou nog graag zo’n titanium versie willen met gele wijzerplaat.

Dat is allemaal waar, maar het kan ook anders blijkens de IWC Porsche Design Ocean 2000.

Ik zou geen automerk op mijn wijzerplaat willen.

3 likes

8 likes

8 likes

Vanaf vandaag mag ik hier ook eindelijk mee doen😆

6 likes

Prachtig! Van harte gefeliciteerd!

1 like

Bedankt😎

Mijn eerste grote mannen horloge! Na een lange tijd gezocht en gespaard te hebben dan nu mijn eerste Breitling! Afgelopen week gekocht bij trophie watches en nu om m’n pols! Officieel gekomen met het rubberen bandje van de avenger maar door mezelf vervangen door het bandje van de oude knock off breitling van mijn vader​:joy::grimacing: het officiële breitling bandje gaat nog komen, alleen door de reuze keuze flinke keuze stress over welke kleur en welk bandje​:sweat_smile:

5 likes

3 likes