Breitling Avenger Skyland

zoals beloofd de plaatjes

45mm schoon aan de haak en op dit moment op een zeer comfortabele rubber band
het is een redelijk fors horloge, maar hij draagt wonderwel zeer comfortabel

300 meter waterdicht, dus zwemmen moet kunnen, hoewel ik daar wel wat huiverig voor ben door de 2 pushers
maar breitling kennende zal dit wel goed verzorgd zijn

ik ben er blij mee !!





nieuwe type sluiting

en zoals je ziet voor mijn pols gemaakt

als laatste een plaatje van het net met een leren band en vouwsluiting
deze zit er bij, maar zal ik voorlopig nog niet monteren

Fantastisch (tu)

hoe dik is hij? Hij lijkt nog dikker dan mijn seamaster chrono diver??

17,4mm zal mij benieuwen met een overhemd aan :smiley:

Erg mooi en robuust (tu)

Een knoeper en een topper!!!

(tu)

Topper hoor!

Prachtige klok, proficiat.

W.b.t. waterdicht, zolang je niet verder dan 300 meter zwemt is het toch goed? :+

Een van de mooiste breitlings die ik tot nu toe gezien heb!

Hoi,

Snap ik dat je hier blij mee bent. Het is een pittige echte mannenklok. Eentje waar je absoluut niet omheen kan, maar wel nog in de goede zin van het woord. Het is gewoon nog een Breitling die weliswaar duidelijk aanwezig is, maar gewoon wel kan. Dit in tegenstelling tot veel modellen die gewoon (laten we het voorzichtig zeggen), niet kunnen.

Zelf heb ik twee horloges op rubber, eerlijk gezegd ben ik wég van het draagcomfort van een rubber band. Het mooie is dat je met warme dagen het zweet zo kan afwassen, zonder dat dit viezigheid achterlaat op de band zoals bij leer. Met leer ben ik een beetje klaar eigenlijk.

Dit is een echt zomerhorloge voor de korte mouwtjes. Als is het alleen al vanwege de hoogte ook.

Heel veel draagplezier,

Groet,

Nico.

Erg mooi horloge, jammer vind ik alleen dat deze Breitling geen opgelegd logo heeft.

Veel draagplezier!

breitling is niet mijn type horloge,maar hij is wel erg mooi, zeker op de rubberen band(tu)

rubber rules (tu)

maar dat komt ook omdat ik een aversie tegen metalen banden heb
met rubber kan je alsnog zwemmen/douchen en heeft toch iets wat het horloge breekt

Prachtige klok! staat zeer mooi op die leren band maar ook ik heb een lichte voorkeur voor rubber. Ondanks dat ik op de laatste rikketik een leren band voor mijn Breitling Colt gekocht heb zit de rubberen er nog steeds op:-)
Anyway, veel plezier er mee.

flinke klok. Gefeliciteerd er mee!

groet,
Arno.

Wow , wat een vette klok !!!

Prachtig horloge, wat een mooie afmetingen!
Heel veel draagplezier.
Gr.
Jack

Echt een topper. Mooie details ter afwerking ook!

Persoonlijk heb ik niet zoveel met Breitling, maar deze vind ik heel mooi! Persoonlijk vind ik echter wel dat de lederen band mooier is. Veel plezier ervan! (tu)

Prachtige klok, maar in 1 ding verschillen we toch van mening:

Rubber is voor autobanden, maar niet voor om de pols.

Ik had een Colt Quartz II gekocht op een rubberen band, en het eerste wat ik gedaan heb is die band hier te koop zetten.

Ik heb er nu een mooie lederen band op en mét een passende Breitling gesp. (tu)

Nu, ik begrijp wel dat als je er mee in het water wil, en je wenst geen staal, dan rest er je alleen rubber.

Maar ik vind rubber ( louter persoonlijk hoor ! ) even erg vloeken als een Nato op een Rolex Sub… zo goedkoop van look :frowning:

Enfin, het is en blijft een prachtig horloge. Maar als het een 2nd hand is zou ik de waterdichtheid toch eerst eens even laten testen.

300 m waterdichteid is meer dan behoorlijk, maar de pakkingen dienen toch op regelmatige tijdstippen eens vervangen te worden.

Stel dat er water in je horloge komt, dan ben je meer kwijt…