ik ga als de s & c open is, mijn b01 inleveren voor garantie, ik heb nog 1 maand garantie, het was een van de eerste, de stopwatch doet het niet meer. keep you updated
Dat zal goed komen denk ik? Waarschijnlijk sturen zij hem op naar een servicecentrum, waarna je hem werkend terugkrijgt…
ok mooi, 't was al even schrikken. het is mijn eerste €€€€ horloge en dan baal je best. ga uit werk langs
ik hoop dat je hem niet te lang hoeft te missen.
Ik heb zelf vorige week mijn Super Avenger naar de juwelier gebracht omdat er condens onder het glas zat. Het horloge is 1,5 jaar oud en het zal wel goed komen, maar ook voor mij is het mijn eerste horloge uit de duurdere prijsklasse en dan dit. Terwijl ik vele goedkopere modellen heb gehad en nooit problemen van deze aard heb ervaren.
Ik ben er op zijn zachtst gezegd niet blij mee en ben van mening dat dit niet mag gebeuren met een Breitling.
Arno.
ps: weet iemand of zoiets nog gevolgen voor het uurwerk kan hebben in de toekomst en moet ik daar nog iets over afspreken met de dealer/importeur voor de toekomst als de garantie is verlopen ??
arno01 Schreef:
ik hoop dat je hem niet te lang hoeft te missen.
Ik heb zelf vorige week mijn Super Avenger naar de
juwelier gebracht omdat er condens onder het glas
zat. Het horloge is 1,5 jaar oud en het zal wel
goed komen, maar ook voor mij is het mijn eerste
horloge uit de duurdere prijsklasse en dan dit.
Terwijl ik vele goedkopere modellen heb gehad en
nooit problemen van deze aard heb ervaren.Ik ben er op zijn zachtst gezegd niet blij mee en
ben van mening dat dit niet mag gebeuren met een
Breitling.Arno.
ps: weet iemand of zoiets nog gevolgen voor het
uurwerk kan hebben in de toekomst en moet ik daar
nog iets over afspreken met de dealer/importeur
voor de toekomst als de garantie is verlopen ??
Nee, zoiets mag niet gebeuren maar ja. Geen enkel merk heeft een 100% score. Doet niets af aan de kwaliteit van Breitling.
Als deze nog in de garantie is zal waarschijnlijk ook het uurwerk gecontroleerd worden aangezien het vocht vooral daarvoor veel gevolgen kan hebben.
mijne heb ik gisteren al weer opgehaald, zou eigenlijk 9 weken duren. zonder kosten en een volledige beurt gratis (ge olied, nieuwe rubbers e.d.), zeer tevreden met de afhandeling. de reden dat dit soort horloges wat vaker stuk gaan komt volgens mij omdat het helemaal mechanisch loopt. reken ook op een 5 jaarlijkse gang naar de dealer alleen al voor onderhoud 500 euro voor een automaat. ik heb hem zo terug gekregen, mooi in een doosje!! en volledig gepolijst, hoe hij eruit zag duf ik al bijna niet te plaatsen maar dit staal krast als de ziekte:
Met alle achting, maar het feit dat alles mechanischnis houdt nog niet in dan het normaal is dat het nu al service nodig heeft. Die 5jaar interval is ook iets van de dealers…
nee klopt, maar mijn b01 was 1 maand na de release dus zal nog iets van kinderziekten/verkeerde afstelling hebben meegekregen wellicht. ik ga hem pas naar een beurt brengen als tie het niet meer doet of erg afwijkt, en ik schat in niet via de dealer