Toch wel cal 3600, hoewel die moeilijk op foto te zetten is. Vooral door de diepte en mooie afwerking.
Niet mijn foto:
Toch wel cal 3600, hoewel die moeilijk op foto te zetten is. Vooral door de diepte en mooie afwerking.
Niet mijn foto:
Gaaf!! Duurzaam ook? Qua merk heb ik me er zelf weinig in verdiept. Ben zelf wat meer Omega en Breitling fan.
Ik vind ze zelf een stapje hoger zitten dan Omega of Breitling.
Qua stalen banden kunnen ze bij Zenith wel nog wat leren bij Omega en Breitling.
Mooi artikel!
Ik heb mij er, zoals gezegd, nooit zo in verdiept maar dat ga ik nu toch maar eens doen.
Interessant
Ik heb de B01 nooit een mooi gangwerk gevonden, persoonlijk.
Maar waarom niet? Ben wel benieuwd.
Geeft me altijd het idee gebouwd te zijn als een toren. Er zijn geen mooie platen of bruggen te zien, maar men is er toch in geslaagd met die centrale schijf het gangwerk te verbergen. Je ´ziet’ het gangwerk niet werken.
Het is ook best een dikke klomp metaal geworden.
Zegt overigens niets over de kwaliteit van het gangwerk.
Doe mij maar de oude handwinders:
Vloeken in de kerk, ik vind de domme seagul 1901 veel mooier qua architectuur.
Geen chrono, geen merk met enorm aanzien, maar imo wel een van de mooiste recente niet-high horology gangwerken:
Innovatie, traditie, functie zichtbaar, ruim oppervlak bruggen om te decoreren.
Nu je het zo zegt, is het wel een blok haha. Maar goed. Alsnog met een open achterkant op de Chronomat, ziet het er wel leuk uit!
Gelukkig is niet iedereen het zelfde.
En kun je zelf bepalen wat je mooi en goed vind.
En zijn mensen te vrede met wat ze hebben.
Ontbreekt er misschien een beetje aan kad
Ik heb de B01 trouwens zelf ook … en een eerlijke mening is misschien ook wel wat waard voor mensen die op zoek zijn.
Dus noem me gerust niet tactvol, maar wel eerlijk.
Zo zag ik t ook hoor haha
Ik gebruik deze informatie nog steeds haha. Maar op internet lees je er weinig over. Behalve de reacties hier op het forum.
Wel interessante informatie!