Gewoon om es af te wisselen en omdat leder in de winterperiode aangenamer is dan staal.
Gisteren een Bergeon 6767-F ontvangen. Tot nu toe wisselde ik alles met een superfijne schroevendraaier.
Jeezes, waarom ik dit niet eerder bestelde ! Dit is gewoon het perfecte gereedschap om op 20 seconden een band te wisselen ! ! !
Zitten er krasjes op de bezel?
Foei Marc, amay amay.
Ben je uitgegleden met dat nieuwe Bergeon tooltje , er zitten allemaal deuken en hobbels in die band?LOL LOL LOL:D
Ik had de band eigenlijk gekocht om op een Panerai-achtig horloge te plaatsen - iets met een zeer sobere wijzerplaat dus. Maar die klokken hebben haast allemaal 24-mm lugs. Deze band is 22 mm en ik wilde hem toch eens gebruiken…
Het was een beetje een risico, maar irl vind ik de combo best meevallen.
Soms moet je de platgelopen paden eens durven te verlaten
Ik vind dit in elk geval beter matchen dan een 5K Rolex op een leger-bretel
Goed voorbeeld dat 2 hele mooie dingen samen ook tot iets ‘minder moois’ kunnen verworden,
maar als jij er blij mee bent moet je het natuurlijk gewoon lekker blijven dragen. (tu)
Mogen wij weten waar je deze hobbelstaart bij zijn staart hebt gegrepen, gevild en voor je eigen doeleinden hebt gebruikt? Eigenlijk gezegd: hardstikke mooi effect en ik ben benieuwd of deze ook hier in den lande kan worden bemachtigd door minder gefortuneerde lieden zoals ik…
Mogen wij weten waar je deze hobbelstaart bij zijn
staart hebt gegrepen, gevild en voor je eigen
doeleinden hebt gebruikt? Eigenlijk gezegd:
hardstikke mooi effect en ik ben benieuwd of deze
ook hier in den lande kan worden bemachtigd door
minder gefortuneerde lieden zoals ik…
Ja hoor, ik heb die gekocht op een Duitse site naar aanleiding van een samenaankoop, die door Marco-T werd georganiseerd. Ben de naam van de site effe vergeten, maar als je de zoekfunctie gebruikt vind je hem wel.