Aye caramba, hello sexy… krijg het er warm van…hoe mooi is deze
Ik krijg trek in Weet even niet waarom…
Ik zou het ook niet weten, tis zaterdagavond, meschien filmphe opzetten, crack open a cold one… lekker man
Eerste Breitling met klasse. Super mooi horloge idd . Enige minpunt zijn de afgesneden cijfers.
…en de prijs
Daarmee valt een horloge voor mij meteen af, ongeacht prijsklasse en merk.
Ik ken geen horloge waar dit nog erger is alleen de 1 uur positie is correct
Verder wel heel mooi
Deze B19 mag er zeker zijn. De afgekapte cijfers kan ik wel hebben, alleen de prijs niet
Are you sure?
Het getoonde horloge vind ik een allegaartje.
Poeh, mooi hoor. Erg goed gelukt. Ik heb totaal geen moeite met die afgesneden cijfers.
Ja, da’s een ander verhaal. Zelfs als 'ie volgend jaar met een lekkere korting in de outlet ligt.
Best aardig, maar niet 55k aardig.
Super mooi!!!
Mensen die de prijs te hoog vinden, dit is een gouden horloge met perpetual calendar, moonphase én een chronograaf. Een grande complication dus. Da’s niet een heel gekke prijs dan hoor
Dramatisch inderdaad
Ik niet.
Had ook niet gehoeven als ze gewoon indexen hadden ipv cijfers. Zou voor mij een dealbreker zijn als ik zoiets zou willen kopen
Zeker niet, maar 55k is ook alweer ruim binnen Patek-bereik.
Dan gaat echt helemaal niemand een Breitling kopen ben ik bang. Ik niet in elk geval.
Mooi horloge maar ik zou me kapot irriteren aan dat rare gezicht van die maan
De maan kijkt inderdaad nogal somber.
Sorry, maar ik vind het toch wel een beetje jammer. Dat rose-gold, helemaal hip maar net niet, maar dat is smaak dat begrijp ik. Alleen de drukte, de afgeknaagde cijfers, helaas dit gaat hem niet worden.
Voor een Breitling, een beetje too much…
Inderdaad