Breitling band vraag

Net mijn Colt binnen en hij is super. Er moest één linkje extra uit en wat me normaal geen problemen kost met Rolex of Tudor de schroevendraaiers die ik heb pakken niet lekker. Ik krijg de het schroefje niet gedraaid. Ik ben ook maar gestopt om schade te voorkomen en heb hem nu was los op de kleinste verzet stand. Weet iemand wat de beste (maat) schroevendraaier is? Of bij welke dealer in Amsterdam kan ik het beste even langslopen?

Eender welke horlogemaker moet dit wel kunnen oplossen denk ik ?

Je beantwoord de vraag met een vraag? Eender. Bedoel je niet eerder?

‘Eender welke’ betekent hetzelfde als ‘elke’ :grinning:

Heb je de schroef al verwarmd met een föhn om eventueel aanwezige loctite los te maken?

Hij is nieuw dus denk niet dat Breitling locktite gebruikt maar ik ga wel even bij een juwelier langs. Voor de eerste keer want normaal lukt het me altijd zelf. :wink:
Mijn schroevendraaiers pakken gewoon niet lekker en mijn ogen laten me ook in de steek.

Jawel, even onder de hete kraan.
Heb 't zelfde gehad met mijn colt (nieuw)

Lukte ook niet na veel heet water.

Even een föhn op de schroef, verwarmen en draaien maar!

Sorry voor het moeilijke woord.

Was ondertussen bezig met die schroef hahaha. En ik weet wel wat “eender” betekent. Maar door het vraagteken op het eind was ik in de war want die hoort daar niet in dit zinsverband. Ben zelf ook een taalnazi.:wink:

ik heb ook een colt binnen waarbij ik hetzelfde probleem heb.

hoe heb je uiteindelijk de band ingekort?

Ik ben naar de Breitling Boutique gegaan in Amsterdam. Woon er vlakbij. Keurig geholpen daar.

1 like

Problem solved :+1:

1 like