Breitling beperkt aantal AD’s, in ieder geval een minder in Amsterdam Zuid

En er zullen nog Breitling monobrand stores gaan volgen door het land.
Ze hebben interesse in Den Haag, Maastricht, Utrecht en Nijmegen.

Eens, ik had moeten schrijven: AD af. Maar begreep je echt niet dat ik dat bedoelde? In ieder geval bedankt dat je me de kans geeft het te preciseren!

1 like

Van Baal kan zo de winkel, store splitsen, en klaar is Klara.

Als ik zou reageren op ieder topic dat voor mij niet hoeft dan zou ik een dagtaak hebben. :joy:

2 likes

Ik heb daar beduidend minder last vast.

2 likes

Breitling is een pracht horloge, graag met enig respect benaderen.
Pracht horloges van zeer hoge Kwaliteit.
Ben zelf grote Breitling liefhebber.

3 likes

Ja je hebt zeker gelijk, maar was erg moeilijk voor mij om dit maar te laten gaan.
Maar inderdaad, beter niet reageren is verstandiger.
Bedankt voor je bericht.
Groetjes Wim

1 like

Tja… De juwelier heeft een overeenkomst ondertekend waarbij Breitling de overeenkomst zonder opgaaf van reden mag opzeggen… Breitling geeft zelfs meerdere redenen op, dus waarom die advocaat het tot een rechtszaak laat komen, is gewoon dom.

Hadden ze maar beter moeten onderhandelen over de voorwaarden… Volgens Breitling verkocht de juwelier ook niet veel

1 like

Voor oudgedienden op dit forum is alles al een keer of wat “de revue” gepasseerd. :thinking: :wink: :smiley:

1 like

Of dat, letterlijk, zo eenvoudig is betwijfel ik. Breitling zal dan waarschijnlijk ook een gescheiden ingang eisen. Eerst lijken ze per 2023 geen Omega AD meer te zijn en dit gerucht(?) over Breitling zou nog meer slecht nieuws zijn.

:joy:

Ja, de brand store, Breitling Boutique etc wint.
Ergens ook wel logisch. Er zijn maar 1 of 2 Breitlings (andere merken net zo) die ik echt leuk vind. Bij een AD hebben ze die veelal net niet, bij een brand store meestal wel.
Dat is een voordeel natuurlijk, maar aan de andere kant is de zoektocht naar HET horloge wellicht nog leuker dan het bezit.

Ik vind het een interessante uitspraak.